Глина, дерево життя та мистецтво кінцугі: Vandog представив новий брендинг для благодійного проєкту
10 Чер 2025, 15:09

Глина, дерево життя та мистецтво кінцугі: Vandog представив новий брендинг для благодійного проєкту

Благодійний проєкт «Гастросенси», який єднає жінок на одній кухні за приготуванням автентичних українських страв, допомагає армії, воїнкам та медикиням, презентував разом із креативною комунікаційною агенцією Vandog новий брендинг.

Агенція Vandog віднайшла образи, які були б значущими для України, автентичними, глибокими, багатосенсовими та водночас затишними.

В оновленій айдентиці креативники поєднали загальнокультурні архетипи людства: глину як пластичний матеріал творення світу, дерево життя, що проростає крізь світи й унікальні українські образи вишивання білим по білому. Це водночас і про щось особливе, ніжне, інтимне, і про кропітку роботу. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця айдентика не про забуття чи заперечення травматичного досвіду, а про переосмислення — саме про це єднання за спільною справою. Надихнувшись мистецтвом кінцугі, тріщини не приховують, а заповнюють їх новими враженнями. Золотавий лак у тріщинах глечика — це якраз образ цього переосмислення, підтримки та спільного досвіду, який допомагає знаходити сили в собі та нові сенси у спільній справі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео