Косметичний бренд The Ordinary пустив гігантську пляшку свого флагманського продукту з гіалуроновою кислотою 2% + B5 вниз по Темзі в центрі Лондона в рамках інноваційного рекламного трюку.
12-метрова інсталяція плила по річці на брендованому човні, заохочуючи людей замислитися над тим, що є і що не є «справжнім».
Розроблена агентством One Agency, активація пропливла повз низку відомих лондонських пам’яток, включаючи Кенері-Ворф, 95-поверховий хмарочос «Скалку» та Лондонський Тавер.
«One Agency зробило неможливе, втіливши наші творчі мрії в реальність», — сказав Бхав Рана, голова бренду The Ordinary у Великобританії та Ірландії.
Подорож завершилася досить екстравагантно на Таверському мосту, який довелося підняти через розмір інсталяції.
CGI-роботи в Парижі, Нью-Йорку, Копенгагені, Канаді та Австралії також будуть запущені на підтримку ключового креативу бренду.
Операційний директор агенції One Events Пол Баттерворт додав: «Розробка унікального досвіду бренду — це те, чим ми займаємося, і бути частиною такої культової активації з The Ordinary було надзвичайно цікавим проектом».
«Їхнє бачення було сміливим, але наша команда змогла відповідати цим амбіціям і створити щось дивовижне. Ми створили щось неймовірно незабутнє разом і провели кампанію, яка продемонструвала найкраще з обох брендів у справді культовий спосіб».