Гігантська пляшка The Ordinary пропливла Темзою
20 Лют 2024, 11:08

Гігантська пляшка The Ordinary пропливла Темзою

Косметичний бренд The Ordinary пустив гігантську пляшку свого флагманського продукту з гіалуроновою кислотою 2% + B5 вниз по Темзі в центрі Лондона в рамках інноваційного рекламного трюку.

12-метрова інсталяція плила по річці на брендованому човні, заохочуючи людей замислитися над тим, що є і що не є «справжнім».

Розроблена агентством One Agency, активація пропливла повз низку відомих лондонських пам’яток, включаючи Кенері-Ворф, 95-поверховий хмарочос «Скалку» та Лондонський Тавер.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«One Agency зробило неможливе, втіливши наші творчі мрії в реальність», — сказав Бхав Рана, голова бренду The Ordinary у Великобританії та Ірландії.

Подорож завершилася досить екстравагантно на Таверському мосту, який довелося підняти через розмір інсталяції.

CGI-роботи в Парижі, Нью-Йорку, Копенгагені, Канаді та Австралії також будуть запущені на підтримку ключового креативу бренду.

Операційний директор агенції One Events Пол Баттерворт додав: «Розробка унікального досвіду бренду — це те, чим ми займаємося, і бути частиною такої культової активації з The Ordinary було надзвичайно цікавим проектом».

«Їхнє бачення було сміливим, але наша команда змогла відповідати цим амбіціям і створити щось дивовижне. Ми створили щось неймовірно незабутнє разом і провели кампанію, яка продемонструвала найкраще з обох брендів у справді культовий спосіб».

Розкажіть друзям про новину