Гігантська пляшка The Ordinary пропливла Темзою
20 Лют 2024, 11:08

Гігантська пляшка The Ordinary пропливла Темзою

Косметичний бренд The Ordinary пустив гігантську пляшку свого флагманського продукту з гіалуроновою кислотою 2% + B5 вниз по Темзі в центрі Лондона в рамках інноваційного рекламного трюку.

12-метрова інсталяція плила по річці на брендованому човні, заохочуючи людей замислитися над тим, що є і що не є «справжнім».

Розроблена агентством One Agency, активація пропливла повз низку відомих лондонських пам’яток, включаючи Кенері-Ворф, 95-поверховий хмарочос «Скалку» та Лондонський Тавер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«One Agency зробило неможливе, втіливши наші творчі мрії в реальність», — сказав Бхав Рана, голова бренду The Ordinary у Великобританії та Ірландії.

Подорож завершилася досить екстравагантно на Таверському мосту, який довелося підняти через розмір інсталяції.

CGI-роботи в Парижі, Нью-Йорку, Копенгагені, Канаді та Австралії також будуть запущені на підтримку ключового креативу бренду.

Операційний директор агенції One Events Пол Баттерворт додав: «Розробка унікального досвіду бренду — це те, чим ми займаємося, і бути частиною такої культової активації з The Ordinary було надзвичайно цікавим проектом».

«Їхнє бачення було сміливим, але наша команда змогла відповідати цим амбіціям і створити щось дивовижне. Ми створили щось неймовірно незабутнє разом і провели кампанію, яка продемонструвала найкраще з обох брендів у справді культовий спосіб».

Розкажіть друзям про новину