Компанія CareCredit, яка пропонує кредит на послуги охорони здоров’я, медицини, ветеринарії, презентувала новий етап кампанії «I Can», яка спрямована на усунення бар’єрів, пов’язаних з вартістю лікування, зміщуючи акцент з простого задоволення нагальних потреб на сприяння перспективному баченню здоров’я та благополуччя.
Кампанія розроблена агенцією Synchrony у тісній співпраці з продакшн-компанією The Many Studios.
«Наша остання кампанія «I Can» демонструє, як CareCredit дає відчуття свободи та розширення можливостей, допомагаючи підготувати споживачів до всього, що може підкинути життя, — говорить Тім Донован, директор з маркетингу компанії Synchrony. — З CareCredit власники карток контролюють свій шлях до здоров’я та благополуччя на власних умовах».
Ролик «I Can Find True Love» показує чоловіка, який, здавалося б, звертається до романтичної партнерки, але потім виявляється, що він розмовляв із собакою.
Ролики демонструють проактивне вирішення проблем, пов’язаних з витратами на здоров’я та благополуччя. Завдяки такому легкому підходу CareCredit розширює своє послання, підкреслюючи важливість здоров’я для всіх близьких, включаючи домашніх улюбленців, та оспівуючи омріяне бачення благополуччя.
«Ми зосереджуємося на омріяному баченні здоров’я та благополуччя, а не лише на нагальних потребах», — каже Джош Пааліі, керівник креативного відділу The Many Studios.