24 Тра 2024, 14:07

Героями нової кампанії IKEA стали бездомні тварини

ІКЕА UK просуває свій новий асортимент меблів та іграшок для домашніх улюбленців за допомогою «Cat-alogue» та «Dog-alogue», де зображені тварини, які шукають cвої домівки.

Новина за темою
Собаки та коти презентують нову колекцію IKEA під час прямого ефіру в TikTok

Бренд співпрацював з благодійною організацією Woodgreen Pets Charity в рамках цієї ініціативи, об’єднавши свою колекцію Utsådd з котами та собаками, готовими до адопції.

Woodgreen Pets Charity зафіксував 62-відсоткове зростання кількості покинутих домашніх тварин, а також багато власників, які хочуть відмовитися від своїх улюбленців через фінансові труднощі. Минулого року благодійна організація допомогла понад 8 800 домашнім тваринам.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Ми в ІКЕА віримо, що домашні улюбленці — це члени сім’ї, — каже Мікаела Куінлан, прессекретарка IKEA UK. — Нашою метою було розробити колекцію товарів, які полюблять наші коти та собаки, а їхні батьки зможуть відчувати себе добре і по-справжньому насолоджуватися тим, що вони є частиною їхньої оселі. Ми сподіваємося, що це партнерство не тільки підвищить обізнаність про адопцію, але й надасть рішення та натхнення для створення комфортного життєвого простору для пухнастих компаньйонів».

Предмети з колекції можна придбати в магазині та онлайн, і вони включають предмети, пов’язані з їжею, сном, іграми та хованками — необхідними речами для всіх котів і собак.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео