16 Тра 2024, 10:44

Собаки та коти презентують нову колекцію IKEA під час прямого ефіру в TikTok

Вперше у світі ІКЕА презентує свою останню колекцію UTSÅDD у прямому ефірі в TikTok, який розпочнеться 17 травня о 9 ранку.

UTSÅDD — це нова лінійка товарів від ІКЕА, розроблена не для людей, а для їхніх домашніх улюбленців. Тож хто може краще розповісти про її переваги, ніж коти та собаки-експерти з телешопінгу? Це буквально домашні улюбленці, які продають UTSÅDD іншим домашнім улюбленцям (з невеликою допомогою людей за лаштунками).

Колекція UTSÅDD була розроблена за участю ветеринарів, експертів з товарів для домашніх тварин, а також групи котів і собак. Асортимент, що складається з 29 товарів, був розроблений навколо чотирьох найпоширеніших видів діяльності котів і собак у домашніх умовах — їсти, спати, гратися та ховатися — і все це для того, щоб зробити ці види діяльності веселими та легкими для домашніх улюбленців і для людей.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Ефір The Pet Shopping Network буде представляти асортимент UTSÅDD і з’явиться ексклюзивно для всіх у Великобританії на TikTok. Оскільки платформа добре відома тим, що надає високоякісний та цікавий контент для любителів котів та собак, The Pet Shopping Network був розроблений таким чином, щоб добре вписуватися в цей жанр. У спеціальному прямому ефірі коти та собаки демонструватимуть нові товари та взаємодіятимуть з людською аудиторією вдома.

Кемі Ентоні, менеджерка з маркетингових комунікацій ІКЕА, сказала: «Ви знаєте, домашні тварини — це набагато більше, ніж просто домашні тварини. Вони є членами сім’ї. Ми святкуємо їхні дні народження, наряджаємо їх, і давайте будемо чесними, вони фактично ведуть домашнє господарство! Ми в ІКЕА це розуміємо. Саме тому ми раді запропонувати меблі, розроблені спеціально для них, щоб задовольнити їхні унікальні потреби і при цьому мати гарний вигляд. І ми знайшли цікавий спосіб втілити цю кампанію в життя».

Нік Холлбері, виконавчий креативний директор компанії Mother, додав: «У класичному стилі телешопінгу немає людини, яка б краще розповіла про товар, ніж той, хто буде ним користуватися. З The Pet Shopping Network ми поєднуємо дослідження споживачів і розваги в одному пакеті. Наша мета — допомогти чотирилапим членам кожної сім’ї почуватися так само комфортно, як і їхні домашні улюбленці, за допомогою спеціальної колекції, створеної спеціально для них. Вибачте, люди».

Окрім The Pet Shopping Network, ІКЕА також проведе низку заходів у магазинах та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео