17 Кві 2024, 15:00

Газети закликали світові агенції створити кампанію для збільшення явки виборців в Індії

У своєму п’ятому виданні The Times Power of Print об’єднав зусилля з Виборчою комісією Індії та закликав рекламні агенції розробити кампанії «I vote for sure», яка заохотить більше людей скористатися своїм правом голосу.

The Times Power of Print — це ініціатива групи компаній Times, яка запрошує творчі уми створити ефективну друковану кампанію за реальним брифом. Бриф для рекламодавців полягає в тому, щоб заохотити людей голосувати на майбутніх виборах.

Wondrlab, компанія з інтегрованих маркетингових технологій, що стояла за цією кампанією, використала цю можливість і створила персоналізовані газети для агентств, а також рекламу із закликом до особистої участі. Оголошення були написані спеціально для кожного агентства з урахуванням їхніх особливостей.

Наприклад, Ogilvy отримало свій персональний примірник The Times of India, на першій сторінці якого було написано: «Потрібна п’ятизіркова кампанія від Ogilvy, щоб змусити Суреша і Рамеша та решту Індії проголосувати», у той час як на першій сторінці Leo Burnett було написано: «Leo Burnett, використовуйте силу чорного олівця, щоб переписати явку виборців».

У персоналізованій рекламі BBH говорилося: «Ми знаємо, що BBH може змусити виборців Індії продовжувати йти до кабін для голосування».

Персоналізовані газети надійшли до офісів агенцій Ogilvy, Leo Burnett, BBH, FCB, DDB Mudra та Lowe Lintas, серед інших.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео