Футболісти та Volkswagen долають тиск суспільства у новому ролику
08 Сер 2022, 11:00

Футболісти та Volkswagen долають тиск суспільства у новому ролику

Напередодні чемпіонату світу з футболу цієї осені Volkswagen запустить нову рекламу з капітаном чоловічої національної збірної США Крістіаном Пулішичем та актором та коміком Бреттом Голдштейном у головних ролях.

Робота знаменує собою новий маркетинговий напрямок і тон для бренду, оскільки автовиробник входить у наступну фазу своєї платформи бренду Drive Bigger.

Зосередившись на тому, щоб стати лідером у галузі електромобілів, Volkswagen привносить більше фану та сюрпризів у своє трирічне партнерство зі збірною США по футболу US Soccer, випустивши новий ролик, у якому розповідається про переваги переходу на електромобілі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик під назвою «Diamonds» показує, як спортсмени змушені виступати під тиском, тоді як Volkswagen має змінити світ масовим використанням електромобілів.

https://www.youtube.com/watch?v=ky3w1Ct2GIQ&ab_channel=VolkswagenUSA

Серед додаткових зірок, представлених у фільмі, колишній гравець USMNT Клінт Демпсі та голос англійського футбольного коментатора Мартіна Тайлера.

Новий фільм представляє також повністю електричний флагман ID4.

Розкажіть друзям про новину