Функція українського банку з «конвертування» грошей отримала айдентику
06 Чер 2024, 13:26

Функція українського банку з «конвертування» грошей отримала айдентику

Креативна агенція Taktika розробила айдентику для нової функції Приват24. 

Застосунок найпопулярнішого в Україні інтернет-банкінгу отримав велике оновлення, яке дозволяє перетворювати щоденні витрати у налагоджений бюджет: зручно відкладати гроші на різні потреби, донатити на військові збори та користуватися спільним бюджетом. Функція отримала назву «Конверти». Taktika створила дизайн цього оновлення та рекламні ролики, щоб доступно пояснити нові можливості.

Задачею агенції було розповісти про «Конверти» зрозумілою мовою та донести за допомогою рекламних роликів, як цей функціонал полегшить постійні фінансові клопоти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Важливо, аби користувачі запамʼятали новий продукт і його назву. Команда агенції взяла за основу назву «Конверт», створивши з нього дієслово із закликом до дії — «конвертуй». Головним меседжем кампанії стало гасло: «Конвертуй гроші у продуманий бюджет». Це відображає суть продукту — можливість систематизувати та відкладати кошти, а також зручніше перетворювати їх на цілі.
Роман Гурбанов
креативний директор Taktika

Центром рекламних роликів стали очі користувачів, які знаходять спосіб впорядкувати свої витрати серед усіх хаотичних фінансових операцій. Екран розділили на декілька частин, в кожній з яких відображаються всі справи та бажання героїв: це і корм для улюбленця, і квиток на концерт, і донати на нічне бачення.

Taktika створила ряд віжуалів використавши зрозумілий образ конверта. Щоб глядачі чітко асоціювали його з банком та шукали його в застосунку, агенція зобразила гігантські конверти на зовнішній та диджитал рекламі, яку доповнила меседжами: «Шукай конверти у Приват24», «Донатити зручно у Конверти в Приват24». 

Додатковим завданням було виділити «Конверти» в самому застосунку та дати можливість їх персоналізувати. Агенція зобразила на них сюжети, які відповідають різним категоріям витрат. Ілюстрації створили яскравими та намальованими від руки, щоб виділити від загального інтерфейсу застосунку.

Розкажіть друзям про новину