Фентезі-ролик зобразив втечу батька та доньки від суворої реальності тимчасового житла
07 Лис 2024, 12:37

Фентезі-ролик зобразив втечу батька та доньки від суворої реальності тимчасового житла

Благодійна організація з питань житла та бездомності Shelter випустила фентезі-рекламу під назвою «World of Our Own», яка підкреслює реалії бездомності під час Різдва.

У ролику батько намагається створити відчуття втечі для своєї доньки, вигадуючи далекі країни та істот, щоб відволікти її від тимчасового житла, у якому вони обидва живуть.

Вибір зобразити тимчасове житло як стресове середовище цікавий з огляду на те, що це рятівний круг для багатьох людей, які є або могли б бути бездомними на вулиці. Але це ілюструє реальність, що навіть якщо воно забезпечує дах над головою, тимчасове житло саме по собі не є ідеальним або довготривалим рішенням.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Найбільше мене вразило, коли я зустрівся з батьками, які жили в тимчасовому житлі зі своїми дітьми, те, як важко їм доводилося працювати, щоб захистити їх від суворої реальності повсякденного життя», — говорить Рік Доддс, креативний партнер агенції Don’t Panic London.

Розкажіть друзям про новину