Facebook і Instagram почнуть рекомендувати ще більше публікацій
29 Лип 2022, 13:24

Facebook і Instagram почнуть рекомендувати ще більше публікацій

Всі мали досвід прогортування стрічки Facebook і Instagram, коли випадково натрапляли на нерелевантну публікацію. Це швидше було рекомендовано всемогутніми алгоритмами Meta.

В той час, як деякі можуть цінувати ці «сюрпризи» як спосіб знайти нових креаторів контенту або оцінити твори мистецтва, яких вони ніколи раніше не бачили, для деяких це також може бути неприємним.

Марк Цукерберг оголосив, що технологічний гігант має намір подвоїти кількість рекомендованих повідомлень у стрічках користувачів до кінця 2023 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Згідно з нещодавнім звітом про прибутки та збитки, засновник повідомив, що на даний момент близько 15% контенту, що показується користувачам на Facebook, рекомендується його алгоритмом, а в Instagram такі публікації з’являються трохи рідше.

Однак з наступного року відсоток контенту, який користувачі, можливо, не вибрали, може зайняти до 30% контенту їх новин.

«Соціальні канали переходять від людей та облікових записів, на які ви підписані, до того, що штучний інтелект все більше рекомендує контент, який ви знайдете цікавим у Facebook та Instagram, навіть якщо ви не підписані на цих креаторів», — зауважив Цукерберг.

«Оскільки наш штучний інтелект знаходить додатковий контент, який люди знаходять цікавим, це підвищує залученість та якість наших каналів», — додав він.

Ця зміна, без сумніву, є частиною прагнення Meta перевершити свого головного конкурента, TikTok. При цьому Цукерберг сказав, що рекомендовані повідомлення з посиланнями, зображеннями і відео в каналах користувачів будуть «досить унікальними» в порівнянні з TikTok.

Проте, поки що реакції на такі зміни не виглядають такими обнадійливими. Наприклад, онлайн-петиція почала вимагати від Instagram знову звернутись до пріоритету зображень, а не відеоконтенту. Вона менш ніж за тиждень зібрала понад 230 000 підписів.

І оскільки деякі з найпопулярніших знаменитостей Instagram, у тому числі Кайлі Дженнер та Кім Кардаш’ян, публічно говорять про те, що хочуть бачити платформу не такою, як TikTok, є шанс, що цей амбітний план Meta може мати неприємні наслідки.

Розкажіть друзям про новину