Денні ДеВіто врятував рекламу State Farm для Супербоула від Арнольда Шварценеггера
12 Лют 2024, 16:51

Денні ДеВіто врятував рекламу State Farm для Супербоула від Арнольда Шварценеггера

Страхова компанія State Farm привела Арнольда Шварценеггера та Денні ДеВіто на Супербоул, створивши ролик, у якому Шварценеггер став героєм-рятівником.

Відмовившись від трансляції на користь молодшої аудиторії в TikTok у 2022 році та в метапросторі під час минулорічної гри, здебільшого через те, що її бренд вже був на стадіоні State Farm у 2023 році, компанія повернулася на Суперкубок 58 з коротким роликом. Але тут виникла проблема.

У цій рекламі Арнольд Шварценеггер є зіркою нового рекламного ролика компанії «Agent State Farm», але, як відомо, пропускає літеру R, коли розмовляє.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Девіз компанії State Farm — «Як добрий сусід, State Farm завжди поруч» — балансує на одній з найтвердіших літер в американській англійській мові. Як вони продають єдиний поліс на більшій частині Нової Англії, залишається загадкою, але чути, як Шварценеггер скорочує ключове слово девізу до «neighbaaa», виявляється занадто важким для компанії.

https://www.youtube.com/watch?v=XunRZfH6b5k

У комедійному ролику Арнольд Шварценеггер ніяк не може правильно вимовити слово «neighbor» на зйомках, граючи героя State Farm, що рятує людей у різноманітних ситуаціях. Зрештою його врятував колега, який раніше вже виручав його у екранних неприємностях — Денні ДеВіто.

«Ми подумали, що найбільша, найпопулярніша подія року якнайкраще відповідає тому, чого ми намагаємося досягти, — сказала менеджер з комунікацій State Farm Крістін Кук. — Я думаю, що справа в гнучкості того, чого ми намагаємося досягти: цього року ми прагнемо зробити наш слоган ще більш відомим, ніж він є насправді».

Розкажіть друзям про новину