Бен Аффлек вирішив стати поп-зіркою у ролику Dunkin’ Donuts
06 Лют 2024, 14:08

Бен Аффлек вирішив стати поп-зіркою у ролику Dunkin’ Donuts

Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts випустила новий рекламний ролик «Popstar» під час 66-ї щорічної церемонії вручення премії «Греммі» 4 лютого.

У ролику актор та амбасадор бренду Бен Аффлек згадав реакцію на свою появу на минулорічній церемонії, де його суворий вигляд надихнув на створення мемів про «сумного Аффлека», а також розмірковував про кар’єру поп-зірки.

Він марно намагався вмовити свою дружину Дженніфер Лопес допомогти йому з музичними починаннями, перш ніж зв’язатися з кількома професіоналами індустрії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Реклама закінчилась титром «далі буде», що викликає припущення про те, що ця кампанія завершиться ще одним виступом на Суперкубку в неділю.

Креатив був розроблений спільно з продакшн-компанією Artists Equity, заснованою Аффлеком і Меттом Деймоном.

Dunkin’ дебютував у партнерстві з Аффлеком в одному з минулорічних роликів до Суперкубку, а пізніше він знявся у рекламному ролику мережі разом з реперкою Ice Spice.

Розкажіть друзям про новину