Бен Аффлек вирішив стати поп-зіркою у ролику Dunkin’ Donuts
06 Лют 2024, 14:08

Бен Аффлек вирішив стати поп-зіркою у ролику Dunkin’ Donuts

Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts випустила новий рекламний ролик «Popstar» під час 66-ї щорічної церемонії вручення премії «Греммі» 4 лютого.

У ролику актор та амбасадор бренду Бен Аффлек згадав реакцію на свою появу на минулорічній церемонії, де його суворий вигляд надихнув на створення мемів про «сумного Аффлека», а також розмірковував про кар’єру поп-зірки.

Він марно намагався вмовити свою дружину Дженніфер Лопес допомогти йому з музичними починаннями, перш ніж зв’язатися з кількома професіоналами індустрії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама закінчилась титром «далі буде», що викликає припущення про те, що ця кампанія завершиться ще одним виступом на Суперкубку в неділю.

Креатив був розроблений спільно з продакшн-компанією Artists Equity, заснованою Аффлеком і Меттом Деймоном.

Dunkin’ дебютував у партнерстві з Аффлеком в одному з минулорічних роликів до Суперкубку, а пізніше він знявся у рекламному ролику мережі разом з реперкою Ice Spice.

Розкажіть друзям про новину