Власний ШІ, президентська кампанія та інше: Beyonce намагалась зламати інтернет у ролику Verizon
12 Лют 2024, 12:30

Власний ШІ, президентська кампанія та інше: Beyonce намагалась зламати інтернет у ролику Verizon

Beyonce, мабуть, могла б зламати інтернет, якби дуже постаралася, а от зламати 5G-мережу телекомунікаційної компанії Verizon може виявитися дещо складніше, якщо вірити рекламному ролику «Can’t B Broken» для Супербоулу.

У відео американський комік Тоні Хейл закликав Beyonce зробити щось настільки велике, що «зламає» інтернет-послугу 5G від Verizon.

Для цього співачка відкрила стенд з лимонадом, презентувала власну технологію «Beyoncé AI», випустила фільм-пародію на «Барбі» під назвою «BarBey» і навіть оголосила про початок президентської кампанії «Beyoncé of the United States».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Більше того, реклама згадала про майбутній альбом Beyonce «Renaissance: Act II», реліз якого запланований на 29 березня.

Ролик «Can’t B Broken» був розроблений агенцією Ogilvy.

Розкажіть друзям про новину