Beyonce, мабуть, могла б зламати інтернет, якби дуже постаралася, а от зламати 5G-мережу телекомунікаційної компанії Verizon може виявитися дещо складніше, якщо вірити рекламному ролику «Can’t B Broken» для Супербоулу.
У відео американський комік Тоні Хейл закликав Beyonce зробити щось настільки велике, що «зламає» інтернет-послугу 5G від Verizon.
Для цього співачка відкрила стенд з лимонадом, презентувала власну технологію «Beyoncé AI», випустила фільм-пародію на «Барбі» під назвою «BarBey» і навіть оголосила про початок президентської кампанії «Beyoncé of the United States».
Більше того, реклама згадала про майбутній альбом Beyonce «Renaissance: Act II», реліз якого запланований на 29 березня.
Ролик «Can’t B Broken» був розроблений агенцією Ogilvy.