«Брудні подушки»: Дженніфер Кулідж надихнула e.l.f. на особливу колекцію косметики
28 Вер 2023, 10:58

«Брудні подушки»: Дженніфер Кулідж надихнула e.l.f. на особливу колекцію косметики

Нова кампанія та колекція продуктів від e.l.f. Cosmetics була натхненна імпровізацією Дженніфер Кулідж.

Відома акторка, зірка серіалу «Білий лотос» продовжила співпрацю з e.l.f. після того, як раніше знялася в першій рекламі бренду, присвяченій Суперкубку, на початку цього року. Вона співпрацювала з e.l.f. над створенням «Dirty Pillows», лімітованої колекції помад для губ, випущену 27 вересня.

Під час зйомок реклами для Суперкубка, e.l.f. запитали Кулідж, як би вона назвала свою власну помаду, якби їй випала така нагода. В одному з випусків вона жартома говорить про «набряклі» та «брудні подушки», що є переосмисленням вже існуючого відтінку помади бренду під назвою «Dirty Talk».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
@jennifercoolidge Lipstick is for the lips but I use it everywhere 😳💄💋😉 @elfyeah #elfVanityTableTalk #elfpartner ♬ original sound – Jennifer Coolidge

Ця кумедна сцена, яка стала вірусною в соціальних мережах, спонукала команду e.l.f. розробити продукти на основі ідеального відтінку губ Кулідж. Результатом став набір для губ Dirty Pillows Lip Kit, до якого увійшли сатинова помада відтінку «Dirty Pillows», блиск для губ «Swollen», олівець для губ відтінку «Fill Frontal» та дзеркальце.

У грайливій рекламі, створеній агентством Shadow, Кулідж настільки захоплена колекцією помад, що вона проникає в її сни.

«Я дуже рада поділитися з вами секретами макіяжу моїх губ, — сказала Кулідж. — Якщо ви прокинетеся з брудною подушкою, то зрозумієте, що губи все ще нафарбовані».

Директор з маркетингу E.l.f. Beauty Корі Марчізотто розповіла, що ця остання співпраця з Кулідж є прикладом «несподіваних способів, якими ми [як бренд] реагуємо в реальному часі».

Концепція кампанії e.l.f. до Суперкубка також виникла з відвертої розмови з Кулідж. Після того, як актриса сказала на церемонії вручення «Золотого глобуса», що роль її мрії — це дельфін, у рекламі e.l.f. Кулідж репетирувала перед прослуховуванням на роль дельфіна.

Дженніфер Кулідж зустрічалася з інноваційною командою e.l.f., щоб розробити продукти. За словами Марчізотто, це партнерство вийшло за рамки типового інфлюенсер-маркетингу, оскільки Кулідж відігравала ключову роль у спільному створенні продуктів.

«Завдяки тривалому партнерству та незрівнянній творчій енергії між Дженніфер Кулідж та e.l.f., а також відданим фанатам e.l.f., ми змогли дослідити та створити щось неочікуване. Під час розробки, написання сценарію та зйомок кампанії ми перетворили те, що колись було лише вигадкою Джен, помаду Dirty Pillows, на справжній скарб для спільноти бренду», — сказав виконавчий креативний директор агенції Shadow Браян Вон.

Розкажіть друзям про новину