Оператор зовнішньої реклами ADV.expert розповів про ефективний яскравий кейс, який реалізували з ювелірним домом SOVA.
Український ювелірний бренд SOVA представив нову рекламну кампанію в колаборації з популярною співачкою KOLA. Кампанія була презентована напередодні Дня закоханих і виділяється серед інших комунікацій брендів саме емоційною складовою, адже натхненням до колекції стала пісня «Біля серця», яка знайшла відгук у серцях мільйонів українців, нагадуючи що любов — це те, що тримає нас разом.
Візуальне рішення
У зйомці колекції було використано кілька образів співачки і два кольорові рішення кампейну — на чорному фоні і на червоному. Аби виділитися на фоні інших комунікацій брендів до Дня закоханих, команда SOVA використала в комунікації зовнішньої реклами імідж саме на чорному фоні, де фокус був на зображенні артистки і прикрасах, а також брендингу SOVA x KOLA.
Зовнішня реклама була розміщені на брендмауерах, скролах, сітілайтах, бордах, екранах в 14 містах України.
На великих медіафасадах по Україні представлені кілька динамічних сюжетів:
- Портретні кадри KOLA, що демонструють емоційність і близькість до аудиторії.
- Акцент на деталях — крупні плани ювелірних виробів, що підкреслюють деталі.
- Зміна настроїв героїні відповідно кольоровому рішенню сюжету.
Висновки
Команда ювелірного дому SOVA створила кампанію, яка резонує з аудиторією різного віку, поєднуючи стиль, музику та емоції. Це не просто реклама прикрас — це історія про емоції, історії, які пов’язують людей і про благодійність.