Щоб відсвяткувати запуск програми Uber One Member Days, Uber запустив тижневу кампанію, покликану додати повсякденної радості в життя британців, в рамках якої в центрі Лондона з’явилася золота будка під назвою «Really Good Mood Machine».

Кампанія, розроблена креативним агентством Mother, є відповіддю на дослідження Uber, яке показало, що більше половини дорослого населення Великобританії вважають, що у них рідко буває гарний тиждень, а майже третина боїться понеділка. Щоб протистояти цьому, Uber cтворив «машину гарного настрою», яка пропонує веселі сценарії, що викликають позитивні емоції: від поп-ап дискотек до вечірок з цуценятами.

На додачу до святкувань Uber роздає «золоті» конверти Uber One у великих містах Великої Британії, нагороджуючи людей за прості дії, такі як дихання, моргання чи просто існування.