Емоційний маркетинг: Uber створив машину гарного настрою
21 Тра 2025, 16:11

Емоційний маркетинг: Uber створив машину гарного настрою

Щоб відсвяткувати запуск програми Uber One Member Days, Uber запустив тижневу кампанію, покликану додати повсякденної радості в життя британців, в рамках якої в центрі Лондона з’явилася золота будка під назвою «Really Good Mood Machine».

Кампанія, розроблена креативним агентством Mother, є відповіддю на дослідження Uber, яке показало, що більше половини дорослого населення Великобританії вважають, що у них рідко буває гарний тиждень, а майже третина боїться понеділка. Щоб протистояти цьому, Uber cтворив «машину гарного настрою», яка пропонує веселі сценарії, що викликають позитивні емоції: від поп-ап дискотек до вечірок з цуценятами.

На додачу до святкувань Uber роздає «золоті» конверти Uber One у великих містах Великої Британії, нагороджуючи людей за прості дії, такі як дихання, моргання чи просто існування.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео