Дзюдоїстка Дар’я Білодід стала обличчям лінійки українського бренду
26 Жов 2022, 11:34

Дзюдоїстка Дар’я Білодід стала обличчям лінійки українського бренду

Кампейн з Бронзовою призеркою Олімпійських ігор в Токіо, Дар’єю Білодід було знято в Іспанії, де наразі титулована дзюдоїстка перебуває на зборах. Зйомку присвячено українцям як нагадування про те, як необхідно триматись в тяжкі моменти. 

Дар’я була обрана у якості героїні кампейну бренду Rikky Hype, як символ неймовірної внутрішньої та фізичної сили. Спортсменка на власному досвіді доводить, що необхідно вірити в себе: якщо вірити, що ти можеш з усім впоратись — сили дійсно знайдуться. 

Бувають дуже важкі періоди, але я розумію , якщо я здамся та опущу руки, краще не стане. Від цього я не стану успішною та щасливою. Завжди треба продовжувати йти вперед, не дивлячись на труднощі
Дар’я

До осіннього дропу увійшли спортивні костюми зі світшотами та штанами-джогерами у світлих відтінках, білосніжні топи білизняного типу та комплект з топу та лосин світло-кавового відтінку.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для зйомки обрані іспанські пляжі, що нагадують такі близькі пейзажі півдня України. 

Розкажіть друзям про новину