Дженніфер Лопес показала свою фізичну підготовку у рекламному ролику
15 Бер 2023, 11:07

Дженніфер Лопес показала свою фізичну підготовку у рекламному ролику

BodyArmor, бренд спортивних напоїв, придбаний Coca-Cola наприкінці 2021 року за рекордні 5,6 млрд доларів, запустив найбільшу рекламну кампанію у своїй історії. Нова кампанія з Дженніфер Лопес у головній ролі просуває низькокалорійний напій без додавання цукру до BodyArmor Lyte.

Фільм-гімн кампанії «Choose More» дає глядачам можливість побачити непохитну позицію та жорстку фітнес-програму зірки першої величини, коли вона встає на світанку та п’є BodyArmor Lyte, готуючись до інтенсивної пробіжки пляжем.

«BodyArmor – це ідея про те, що рішучість, важка робота і пристрасть підштовхують нас до того, щоб бути кращими, і це спільна цінність, яка знаходить відгук у мені і в тому, як мені подобається жити», — заявила Лопес. «Новий ролик BodyArmor Lyte демонструє справжню роботу за лаштунками, коли ніхто не дивиться».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бренд бачить J-Lo як ідеального представника бренду. Вона є партнером бренду з 2021 року — за останні півтора року зірка брала участь у кількох активаціях у соціальних мережах та маркетингових заходах у зовнішній кампанії для BodyArmor SportWater та BodyArmor Lyte.

«Дженіфер Лопес – це світова ікона, яка виходить за рамки культур і поколінь», — заявив Метт Дзамба, директор з маркетингу BodyArmor Sports Nutrition. «У неї невтомна робоча етика та інтенсивність, які ми з гордістю демонструємо в нашій останній кампанії BodyArmor Lyte, і вона є однією з найбільших за весь час». Він додав: «Було надихаюче бачити її в дії, і ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити, куди нас приведе ця кампанія».

Команда Джей-Ло допомогла розробити концепцію кампанії, втілену в життя незалежною агенцією Radical Media. Ролик був знятий Дейвом Меєрсом, режисером рекламних та музичних відеокліпів, який працював з такими великими брендами, як Corona, Mercedes та Doritos, а також із вражаючим складом артистів, включаючи Drake, SZA та Coldplay.

Нова кампанія BodyArmor Lyte «старатиметься підвищити ефективність бренду цього року» після уповільнення його ефективності, каже Гері Хемфілл, керуючий директор з досліджень Beverage Marketing Corporation.

Продаж конкурента кока-коли PepsiCo за той же період зріс на 11%. Gatorade продовжує залишатися лідером категорії. Тим часом споріднений бренд Propel, орієнтований на продуктивність, минулого місяця запустив нову кампанію за участю актора та режисера Майкла Бі Джордана.

Ще більш конкурентоспроможною в цій категорії є несподіване стрімке зростання Prime. Проривний бренд, який зарекомендував себе як фаворит серед підлітків, цього року запустив свою першу рекламу на Суперкубку.
За словами бренду, нова кампанія J-Lo, яка проходитиме на телебаченні, аудіо, у цифровому форматі, у соціальних мережах та у зовнішній рекламі, з кількома заходами протягом весни та літа, є найбільшою рекламною інвестицією BodyArmor з точки зору витрат на рекламу. Конкретні подробиці покупки не розголошуються.

Розкажіть друзям про новину