Дизайн між технологічністю та людяністю: що буде актуальним у 2025
24 Бер 2025, 14:00

Дизайн між технологічністю та людяністю: що буде актуальним у 2025

Які тенденції спостерігаються у дизайнерському ком’юніті? На що звертати увагу? Поговорімо про найяскравіші тренди майбутнього року. 

Графічний дизайн 2025 — це баланс між технологіями та людяністю. ШІ спрощує складні завдання, даючи дизайнерам більше свободи для експериментів. Гіперреалістичне 3D зустрічається із зернистими градієнтами, технічний мінімалізм — із навмисною недосконалістю ручної графіки. Важливо не лише те, як виглядає дизайн, а і які емоції він викликає. Тож у новому році буде місце і для технологій, і для творчості.

3D-графіка: ще реалістичніша, ще ближча

3D-графіка тепер ще більше схожа на реальний світ. Завдяки ШІ вона стала доступнішою, але не менш складною. У поєднанні з анімацією 3D-елементи виглядають настільки реалістично, що аж і хочеться до них торкнутися. 3D-об’єкти стирають межу між віртуальним і фізичним світом. Металеві, скляні, хутряні й пластикові текстури стануть основними в ультрасучасному дизайні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Утилітарний стиль: порядок у хаосі

Дизайн, у якому логіка та хаос співіснують гармонійно, — саме так можна описати утилітарний стиль у графічному дизайні. Масивні шрифти, чіткі сітки, штрих-коди та технічні позначки створюють відчуття упорядкованості. Якщо раніше утилітарний стиль був характерний для квитків чи транспортних схем, то зараз він проникає в айдентику брендів і веб-продукти. Це своєрідний індустріальний вайб, у якому кожен елемент має сенс і своє місце у візуальній композиції.

Анагліф: ефект об’єму

Анагліф — техніка створення стереоефекту, яка прийшла до нас із 3D-фільмів. У дизайні це виглядає, як розділення елементів на два контрастні кольори, зазвичай червоний та блакитний. Так з’являється ілюзія об’єму без використання справжнього 3D. Споживач отримує ефект руху або роздвоєння зображення. Таке рішення робить креатив динамічнішим і фокусується на композиційному центрі. Анагліф викликає асоціації з ретроестетикою, ностальгією за першими диджитал технологіями. Цей тренд особливо ефектно виглядає у постерах, дидижтал айдентиці та музичних обкладинках.

Градієнти «Аврора»: магія світла

Ці зернисті mesh-градієнти, натхнені північним сяйвом, що нагадують ретрофутуристичну естетику. Яскраві розмиті відтінки на темному тлі створюють ефект глибини та світіння, особливо в комбінації з масивними шрифтами. Органічні, мінливі поєднання яскравих тонів широко використовуються у диджитал продуктах, айдентиці, постерах та обкладинках музичних альбомів. Їхня стилістика тісно пов’язана з ерою Y2K, пробуджує ностальгію за аналоговими і диджитал технологіями початку 2000-х.

Bento boxes: візуальна структура

Хтось бачив японські ланчбокси з окремими секціями для їжі, де чітко розділені основна страва, гарнір і перекус? Bento boxes — це такий самий підхід до організації інформації. Його концепція — чітка сітка, що складається з окремих прямокутних блоків. Такий підхід структурує контент і робить його зручним для сприйняття. Різний розмір блоків допомагає вибудувати композиційну ієрархію та акцентувати увагу на ключових елементах. Впорядкованість — ключова риса bento boxes, яка зробила цей стиль популярним у вебдизайні, айдентиці та UI/UX-дизайні.

Hand-crafted: цінність недосконалості

Як би парадоксально це не звучало, але тепер, у часи ШІ, створена людиною графіка цінується ще більше. Від наївних ілюстрацій до скрапбукінгу — дизайнери активно використовують текстури, нестандартний летеринг і живописні деталі. Все, що підкреслює індивідуальність і додає проєктам людяності. У світі, де штучний інтелект може створити ідеальні зображення за секунди, дизайнери свідомо застосовують елементи, які виглядають недосконало. Цей тренд перегукується з естетикою DIY (do it yourself) та підкреслює цінність людської праці і творчості.

Графічний дизайн 2025 року — це поєднання контрастів: порядок стикається з хаосом, футуризм переплітається з ностальгією, а технології доповнюють ручну роботу. Кожен проєкт — окрема історія, яку графи та графині дизайну передають через візуальні образи. Тож не бійтеся експериментів з трендами, але завжди ставте питання: як це допоможе розказати історію?

Розкажіть друзям про новину