Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками
13 Січ 2025, 11:59

Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками

Бренд дезодорантів та засобів для догляду за тілом Native об’єднав зусилля з мережею кондитерських закусочних Dunkin’ у створенні лінійки по догляду за тілом.

Лімітована колекція включає дезодорант, гель для душу, шампунь, кондиціонер, засіб 2-в-1 та лосьйон для рук і тіла з різноманітними ароматами, натхненими пончиками. Серед ароматів — «Strawberry Frosted», «Vanilla Sprinkle», «Blueberry Cobbler» та «Boston Kreme».

Лінійка Dunkin’ та Native вартістю від 10 доларів доступна на сайтах Native та Walmart.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину