Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками
13 Січ 2025, 11:59

Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками

Бренд дезодорантів та засобів для догляду за тілом Native об’єднав зусилля з мережею кондитерських закусочних Dunkin’ у створенні лінійки по догляду за тілом.

Лімітована колекція включає дезодорант, гель для душу, шампунь, кондиціонер, засіб 2-в-1 та лосьйон для рук і тіла з різноманітними ароматами, натхненими пончиками. Серед ароматів — «Strawberry Frosted», «Vanilla Sprinkle», «Blueberry Cobbler» та «Boston Kreme».

Лінійка Dunkin’ та Native вартістю від 10 доларів доступна на сайтах Native та Walmart.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео