Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками
13 Січ 2025, 11:59

Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками

Бренд дезодорантів та засобів для догляду за тілом Native об’єднав зусилля з мережею кондитерських закусочних Dunkin’ у створенні лінійки по догляду за тілом.

Лімітована колекція включає дезодорант, гель для душу, шампунь, кондиціонер, засіб 2-в-1 та лосьйон для рук і тіла з різноманітними ароматами, натхненими пончиками. Серед ароматів — «Strawberry Frosted», «Vanilla Sprinkle», «Blueberry Cobbler» та «Boston Kreme».

Лінійка Dunkin’ та Native вартістю від 10 доларів доступна на сайтах Native та Walmart.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину