Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками
13 Січ 2025, 11:59

Dunkin’ випустила лінійку засобів по догляду за тілом, натхнену пончиками

Бренд дезодорантів та засобів для догляду за тілом Native об’єднав зусилля з мережею кондитерських закусочних Dunkin’ у створенні лінійки по догляду за тілом.

Лімітована колекція включає дезодорант, гель для душу, шампунь, кондиціонер, засіб 2-в-1 та лосьйон для рук і тіла з різноманітними ароматами, натхненими пончиками. Серед ароматів — «Strawberry Frosted», «Vanilla Sprinkle», «Blueberry Cobbler» та «Boston Kreme».

Лінійка Dunkin’ та Native вартістю від 10 доларів доступна на сайтах Native та Walmart.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину