Dunkin’ Donuts випустила колекцію пончиків, присвячених «Шреку»
05 Сер 2024, 10:55

Dunkin’ Donuts випустила колекцію пончиків, присвячених «Шреку»

Щоб відзначити вихід «Шрека 5» на екрани кінотеатрів у 2025 році, мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts випустила нову колекцію пончиків, присвячену кінофраншизі.

Лінійка включає шість пончиків із зображенням деяких культових персонажів, таких як Пряня та сам зелений людожер:

  • «Shrek» — пончик, вкритий лаймово-зеленою глазур’ю зі смаком білого шоколаду з обличчям Шрека на верхівці, наповнений кондитерським кремом.
  • «Gingerbread cookie» — прикрашений обличчям Пряні і являє собою пончик з ароматом імбирного печива з начинкою з заварного крему.
  • «Ogre» — пончик з начинкою дульсе-де-лече, прикрашений шоколадною глазур’ю та літерою «S» у вигляді вух людожера Шрека.
  • «Pantadonut Cua Cua» — класичний пончик, вкритий шоколадною глазур’ю та Cua Cua — популярними в Перу шоколадно-ванільними вафлями.
  • «Oreo mud» — шоколадний пончик з крихтою Oreo, яка виглядає як багнюка з болота Шрека.
  • «Bubble charm» — шоколадний пончик, увінчаний зеленими цукровими перлинками, які виглядають як бульбашки у ставку Шрека.

Колекцію пончиків можна придбати вже зараз, проте вони доступні лише в Перу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

05 Сер 2024, 10:55
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Фокстрот запустила мережу поштоматів та зоомаркетів
Фокстрот запустила мережу поштоматів та зоомаркетів
METRO представило концепцію оптокультури у новому ролику
METRO представило концепцію оптокультури у новому ролику
Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії
Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії