22 Лис 2023, 13:18

Дух вулиці, сила слова та інше: 7 креативних трендів на 2024 рік

Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила свій щорічний прогноз «Креативні тренди: грані реальності». Цей проєкт представляє стилі, теми та ідеї, якими житиме креативний світ у наступному році.

2024 рік буде присвячений переосмисленню минулого та розробці нових концепцій майбутнього: від мінімалістичної текстової комунікації та ретро-естетики до яскравих багатовимірних проєктів і футуристики. 

«У 2024-му, після років турбулентності та ескапізму, контент-креатори створюватимуть нову реальність для своїх аудиторій. Водночас останні прагнутимуть атмосфери «старих добрих часів», наповнених відчуттям причетності до спільноти, зрозумілих сенсів і цінностей поза часом. Тому мета дизайн-концепції «Креативних трендів» — показати, як елементи різних вимірів, часів і реалій поєднуються в колаж, який виглядає таким знайомим і незвіданим водночас», — розповідає Марія Сибірцева, Head of Content Marketing у Depositphotos.

№1. Дух вулиці

Втомлені дистанційним способом життя, люди починають цікавитися тим, що відбувається за межами їхніх осель: вони відвідують вуличні фестивалі, купують продукти локальних брендів і прагнуть бути частиною місцевої спільноти, культивуючи підхід IYKYK («якщо знаєш, ти розумієш»). Усе це викликало нову хвилю глобального інтересу до вуличної культури.

Як втілити тренд:

  • інтегрувати в кампанії елементи урбаністичної естетики на кшталт графіті, суцільної заливки та виділених жирним контуром мультиплікаційних персонажів;
  • показувати представників субкультур в DIY-локаціях,
  • використовувати ефекти постобробки, які імітують шум VHS або зернистий друк, характерний для зінів кінця 70-х.

№2. Сила слова

У 68% випадків користування інтернетом починається з пошуку за ключовими словами. Прорив у сфері ШІ безпосередньо пов’язаний з текстовою комунікацією. І навіть орієнтований на візуальний контент TikTok запроваджує суто текстовий формат. Споживачі довіряють чітким та прозорим сенсам слів, що надихає бренди експериментувати з цим форматом.

Як втілити тренд:

  • використовувати великі вінтажні літери та рукописні шрифти для візуального виділення ключових повідомлень;
  • комбінувати контрастні шрифти (наприклад, розбірливі гротески з піксельними), щоб заінтригувати аудиторію;
  • епатувати за допомогою анімованих шрифтів, щоб точно не залишитись непоміченими.

№3. Хвиля естетик

Світ ще не відійшов від хвилі рожевої естетики, що захопила його після виходу фільму «Барбі». Яскраві кольори, Dollie Script, кабріолети та будинки у каліфорнійському стилі — все це елементи течії під назвою Barbicore. Якщо це не про вас, в океані естетик є безліч інших мікростилів зі своїми правилами та особливостями: Wes Anderson-core, сottagecore, animecore, ретрофутуризм тощо. Оскільки споживачі (особливо молодші покоління) нерідко сприймають бренди як маркер своєї приналежності до певної спільноти, тематична естетика — перспективний інструмент для маркетологів.

Як втілити тренд:

  • використовувати впізнавані візуальні деталі, характерні для певного десятиліття, сюжету чи стилю життя;
  • варто пам’ятати, що естетики узгоджуються з відповідними палітрами, візуальними ефектами та музикою;
  • досліджувати різні естетики за допомогою платформи Aesthetics Wiki.

№4. Вічне ретро

Серед головних трендів у 2023 році — #oldmoney («старі гроші») з більш ніж 10 мільярдами переглядів у TikTok, і quiet luxury («тиха розкіш»), що потрапив у топ Google, оскільки покоління Y, X і Z шукали надійну опору у старих, перевірених часом ідеях. У новому році ми побачимо продовження тенденції, що є викликом етосу швидкої моди, адже підкреслює цінність спадщини та традицій через інтеграцію вінтажних деталей у сучасне життя.

Як втілити тренд:

  • використовувати природні неяскраві кольори та приглушені логотипи;
  • інтегрувати у комунікацію кастомні шрифти у стилі 20-го століття;
  • фокусуватись на предметах зі слідами часу, а також традиційних орнаментах.

№5. Особистість понад гендер

Кожен четвертий користувач TikTok не зазначає свою стать; бренди одягу інвестують в унісекс-колекції із широким діапазоном розмірів; а індустрія краси випускає все більше гендерно-універсальних продуктів. Цінності замінять гендер як характеристику цільової аудиторії для брендів, а митці створюватимуть роботи, зосереджуючись на унікальності своїх моделей, психологічних портретах і рівності.

Як втілити тренд:

  • використовувати фото людей різної статі в однакових позах і вбранні, які демонструють на камеру ті самі емоції;
  • підкреслювати емоційний стан, неповторну красу та походження моделі за допомогою виразних поз, екстравагантного вбрання та аксесуарів.

№6. Гра з вимірами

Якщо хтось будує новий світ для свого бренду, навіщо обмежувати себе реальністю? Натхненні ідеями метамодерністського руху, креатори будуть експериментувати зі сприйняттям аудиторії та дуальністю наративів. Демократизація креативного софту та обладнання дозволила молодим креаторам створювати роботи рівня великих голлівудських студій. Деякі з них вбудовують повсякденні речі в сюрреалістичне середовище або переосмислюють всесвітньо відомі твори мистецтва, а інші розробляють інноваційні комбінації продуктів.

Як втілити тренд:

  • використовувати колажі, багатошаровість і багатовимірність;
  • створювати порядок у хаосі й навпаки через несподівані художні поєднання: 3D і 2D, візерунки та фотографії, ілюстрації та відео;
  • експериментувати з поєднанням різних стилів і концепцій.

№7. Робота як лайфстайл

Майже ніхто не хоче повертатися в офіс, але робота вдома також підходить не всім. П’ятиденний робочий тиждень — це застаріла концепція, проте вплив 4 робочих днів на продуктивність ще недостатньо досліджений. 2024 рік буде відзначений дискусіями про робочі місця, інструменти та рутину, які зроблять співробітників ефективними та щасливими. Показуючи все різноманіття сучасних підходів до організації роботи, можна продемонструвати спільні з аудиторією цінності.

Як втілити тренд:

  • використовувати дизайн, орієнтований на комфорт і естетику в робочому середовищі;
  • поєднувати зображення різних робочих місць, створених з думкою про людину, з м’якими й теплими палітрами.

Гід «Креативні тренди: грані реальності» створений на основі аналізу ринку, пошукових запитів, інсайтів від міжнародних експертів, а також 14-річного досвіду команди Depositphotos у сфері візуальної комунікації.

Повну версію трендів з коментарями міжнародних експертів та тематичними колекціями файлів можна переглянути за посиланням.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео