Другий санкційний список: сайт з пошуку роботи блокує компанії, що не вийшли з росії
31 Сер 2023, 16:12

Другий санкційний список: сайт з пошуку роботи блокує компанії, що не вийшли з росії

Work.ua поповнив перелік брендів та заблокував всі компанії, які досі ведуть бізнес із країною-вбивцею.

Сидіти на двох стільцях більше не вийде 

Першими було заблоковано Unilever, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, Metro, LC Waikiki та інші. 

У другий санкційний список увійшли ще 200 компаній, які досі працюють на військовий потенціал ворожої країни, серед них найвідоміші: Coca-Cola HBC, Samsung, Xiaomi Corporation, L’Oréal, Claas Group, Caparol, Lacoste, Colin’s, New Yorker Group Services, Intimissimi, Calzedonia, Bacardi, Lactalis, Gorenje, Zepter, Dahua Technology, Tezenis, Haier, B. Braun, Egger.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Work.ua викреслює ці та інші бренди з переліку клієнтів і відмовляється від їхніх вакансій та грошей, бо гідність не продається. Платформа буде й надалі перевіряти та блокувати компанії, які продовжують сидіти на двох стільцях. 

Новина за темою
Сайт з пошуку роботи припинив співпрацю з компаніями, які не пішли з ринку рф

Також Work.ua закликав працівників з цих компаній написати заяви про звільнення та знайти роботу в компаніях, які справді підтримують Україну. Зараз роботодавці активно шукають кваліфіковані кадри й розмістили на Work.ua 100 тисяч вакансій. Тож бажаючі точно знайдуть своє місце в гідній компанії, яка не торгує людяністю. 

На чому базується блокування 

Санкційні списки базуються на даних сайту НАЗК «Міжнародні спонсори війни» та проєкту Leave Russia від Київської школи економіки. Допомагали у формуванні списків і користувачі Work.ua, звертаючи увагу на ту чи іншу компанію, що веде подвійну гру. Тож дякуємо всім — для нас важливі ваші коментарі. 

Відмовитись від співпраці з країною-вбивцею можливо 

Не варто захищати чи виправдовувати вищезгадані бренди, посилаючись на складні процедури та рішення в європейських офісах. Є ті, у кого вийшло. Адже існують приклади відповідальних бізнесів, для яких неприпустимо працювати з країною-вбивцею, — McDonald’s, Henkel, EPAM, Airbnb, Apple, Booking, H&M, IKEA, Netflix та інші. 

У своєму маніфесті Work.ua закликав інші бренди та українців відмовитися від будь-якої взаємодії з компаніями, що не вийшли з російського ринку.

Менш ніж за місяць ця заява призвела до суспільного резонансу та знайшла відгук як серед українців, так і в бізнес-спільноті: 

  • Провідні креативні, медіа, маркетингові та PR-агенції України теж виступили з маніфестом про неприпустимість співпраці з компаніями та брендами, що не покинули російський ринок. Разом з Work.ua вони ініціювали старт інституту репутації. 
  • Логістична компанія Prime Group з вересня починає призупиняти надання послуг PepsiCo, Metro, Nestle та іншим, які досі працюють з країною-агресоркою. 
  • Нідерландська пивоварня Heineken заявила про завершення процесу виведення бізнесу з росії та продала свої активи всього за 1 євро. 
Що ще можна зробити разом 

Зараз багато що залежить від консолідації бізнесу та громадян. Всі мають право знати, продукцію якого бренду вони купують, а торговельні мережі можуть допомогти відрізняти товари компаній-співучасників терору. Тож Work.ua закликав «Сільпо», АТБ, Varus, Eva та інших посприяти свідомому вибору товарів і послуг, маркуючи продукцію брендів, що досі лишаються на російському ринку. 

Work.ua закликав і покупців показати, що для них важливий усвідомлений вибір товарів на полицях українських магазинів. Зробити дописи в соцмережах, тегнути вітчизняні торгові мережі, закликати ввести маркування товарів і продуктів компаній, які не вийшли з росії. Наприклад, як це зробили рекрутерка Альона Вороніна та керівник підрозділу відділу продажу Артем Левчук

Розкажіть друзям про новину