Цього тижня на слуханнях Спеціального комітету з розслідування нападу на Капітолій США 6 січня у центрі уваги опинився бренд Dr. Pepper.
Після слухань компанія з виробництва газованих напоїв Dr Pepper стала вірусною, оскільки вона опинилася в руках Сідні Павелл, колишньої адвокатки експрезидента США Дональда Трампа.
Під час своїх показань, які були засвідчені на відео, можна було побачити, як Павелл потягує газований напій прямо перед камерою.
Напій швидко став популярною темою в Twitter, і один користувач запитав: «Чи намагається Сідні Павелл отримати схвалення від Dr Pepper?».
Потім були інші гумористичні твіти, у тому числі один, який говорив: «Особливе спасибі Сідні Павелл за те, що вона знищила для мене Diet Dr Pepper», і назвав відео адвоката: «Гірша реклама Dr Pepper за всю історію».
Special thank you to Sidney Powell for single-handedly ruining Diet Dr. Pepper for me.
— flexghost. (@flexghost1) July 12, 2022
#January6thCommitteeHearings pic.twitter.com/lxaj51ZmqJ
worst dr. pepper commercial ever. pic.twitter.com/fbzHYdSgKQ
— Captain Jordy (@meidasjordy) July 12, 2022
«Сідні Павелл представила найдивніший продакт плейсмент Diet Dr Pepper за весь час», — пожартував один з користувачів.
Павелл пізніше звернулася до соціальної мережі Трампа Truth Social, щоб висловити свою зневагу тим, що люди висміюють її вибір напою, а не говорять про численні докази, які вона навела.
Sidney Powell is upset that people are talking about her Dr. Pepper instead of the “massive evidence” she discovered. pic.twitter.com/lkxaBvfQpH
— Ron Filipkowski 🇺🇦 (@RonFilipkowski) July 13, 2022
Назвавши Dr Pepper «техаською традицією», співробітниця Трампа потім сказала, що очікує, що ціна акцій бренду «завтра зросте», і, хоча вона зросла на піввідсотка, неясно, чи на це вплинув, так званий, продакт плейсмент чи жарти в Twitter.
На даний момент компанія ще не відреагувала на несподівану увагу від представниці Трампа та користувачів мережі…, але будь-яка реклама — це хороша реклама, як то кажуть.
Sidney Powell’s lawyer reportedly just quit. Must not have been a fan of Dr. Pepper.
— Palmer Report (@PalmerReport) July 13, 2022