14 Лип 2022, 16:15

Dr Pepper отримав найгіршу рекламу в соціальних мережах

Цього тижня на слуханнях Спеціального комітету з розслідування нападу на Капітолій США 6 січня у центрі уваги опинився бренд Dr. Pepper.

Після слухань компанія з виробництва газованих напоїв Dr Pepper стала вірусною, оскільки вона опинилася в руках Сідні Павелл, колишньої адвокатки експрезидента США Дональда Трампа.

Під час своїх показань, які були засвідчені на відео, можна було побачити, як Павелл потягує газований напій прямо перед камерою.

Напій швидко став популярною темою в Twitter, і один користувач запитав: «Чи намагається Сідні Павелл отримати схвалення від Dr Pepper?».

Потім були інші гумористичні твіти, у тому числі один, який говорив: «Особливе спасибі Сідні Павелл за те, що вона знищила для мене Diet Dr Pepper», і назвав відео адвоката: «Гірша реклама Dr Pepper за всю історію».

«Сідні Павелл представила найдивніший продакт плейсмент Diet Dr Pepper за весь час», — пожартував один з користувачів.

Павелл пізніше звернулася до соціальної мережі Трампа Truth Social, щоб висловити свою зневагу тим, що люди висміюють її вибір напою, а не говорять про численні докази, які вона навела.

Назвавши Dr Pepper «техаською традицією», співробітниця Трампа потім сказала, що очікує, що ціна акцій бренду «завтра зросте», і, хоча вона зросла на піввідсотка, неясно, чи на це вплинув, так званий, продакт плейсмент чи жарти в Twitter.

На даний момент компанія ще не відреагувала на несподівану увагу від представниці Трампа та користувачів мережі…, але будь-яка реклама — це хороша реклама, як то кажуть.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео