Dove перефарбувався у сірий для боротьби з ейджизмом
23 Сер 2022, 11:36

Dove перефарбувався у сірий для боротьби з ейджизмом

Компанія з виробництва засобів особистої гігієни та косметики, що належить Unilever, закликала жінок прийняти своє сиве волосся в рамках нової кампанії, спрямованої на боротьбу з віковою дискримінацією.

Dove виступив проти ейджизму на робочому місці.

Компанія побудувала свій бренд на різноманітності та інклюзивності. Минулого року вона викликала фурор своєю потужною кампанією «Reverse Selfie», спрямованою на боротьбу з редагуванням зображень у соціальних мережах. Сьогодні бренд перефарбувався в сірий колір.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд змінив свій золотий логотип на сіру версію у своїх соціальних мережах, щоб продемонструвати підтримку літніх жінок і жінок із сивим волоссям, які можуть зіткнутися з невиправданою дискримінацією на робочому місці.

Це спонукає споживачів у всьому світі повідомити про свою підтримку, змінивши зображення свого профілю на зображення у відтінках сірого та використавши хештег #KeepTheGrey.

«Разом ми можемо допомогти жінкам красиво старіти на власних умовах», — йдеться у повідомленні бренду в Instagram.

У рамках цих зусиль бренд задонатив 100 000 доларів до організації Catalyst, заснованої письменницею-феміністкою Феліс Шварц, яка прагне зробити робочі місця більш інклюзивними для жінок.

Кампанія була зроблена через тиждень після того, як Ліза ЛаФламм, канадська журналістка, телеведуча та старший редактор популярної в країні новинної програми CTV National News, втратила роботу через своє рішення припинити фарбувати волосся.

У відео в Twitter, опублікованому 15 серпня, ЛаФламм оголосила, що вона була приголомшена рішенням CTV раптово розірвати контракт після 35 років роботи в компанії.

«У 58 років я все ще думала, що я матиму набагато більше часу, щоб розповісти більше історій, які впливають на наше повсякденне життя», — сказала вона.

Громадськість поспішила засудити рішення CTV як ейджистське та дискримінаційне.

Новий імпульс бренду проти ейджизму був принаймні частково натхненний історією журналістки.

Розкажіть друзям про новину