Dove перефарбувався у сірий для боротьби з ейджизмом
23 Сер 2022, 11:36

Dove перефарбувався у сірий для боротьби з ейджизмом

Компанія з виробництва засобів особистої гігієни та косметики, що належить Unilever, закликала жінок прийняти своє сиве волосся в рамках нової кампанії, спрямованої на боротьбу з віковою дискримінацією.

Dove виступив проти ейджизму на робочому місці.

Компанія побудувала свій бренд на різноманітності та інклюзивності. Минулого року вона викликала фурор своєю потужною кампанією «Reverse Selfie», спрямованою на боротьбу з редагуванням зображень у соціальних мережах. Сьогодні бренд перефарбувався в сірий колір.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бренд змінив свій золотий логотип на сіру версію у своїх соціальних мережах, щоб продемонструвати підтримку літніх жінок і жінок із сивим волоссям, які можуть зіткнутися з невиправданою дискримінацією на робочому місці.

Це спонукає споживачів у всьому світі повідомити про свою підтримку, змінивши зображення свого профілю на зображення у відтінках сірого та використавши хештег #KeepTheGrey.

«Разом ми можемо допомогти жінкам красиво старіти на власних умовах», — йдеться у повідомленні бренду в Instagram.

У рамках цих зусиль бренд задонатив 100 000 доларів до організації Catalyst, заснованої письменницею-феміністкою Феліс Шварц, яка прагне зробити робочі місця більш інклюзивними для жінок.

Кампанія була зроблена через тиждень після того, як Ліза ЛаФламм, канадська журналістка, телеведуча та старший редактор популярної в країні новинної програми CTV National News, втратила роботу через своє рішення припинити фарбувати волосся.

У відео в Twitter, опублікованому 15 серпня, ЛаФламм оголосила, що вона була приголомшена рішенням CTV раптово розірвати контракт після 35 років роботи в компанії.

«У 58 років я все ще думала, що я матиму набагато більше часу, щоб розповісти більше історій, які впливають на наше повсякденне життя», — сказала вона.

Громадськість поспішила засудити рішення CTV як ейджистське та дискримінаційне.

Новий імпульс бренду проти ейджизму був принаймні частково натхненний історією журналістки.

Розкажіть друзям про новину