Doritos запропонував споживачам взяти участь у загальнонаціональному полюванні на трикутники в рамках нової рекламної кампанії «Triangle Tracker», що охопила соціальні мережі, ігри та багато іншого.
Бренд Frito-Lay звернувся до Snapchat за об’єктивом Triangle Tracker, який перетворює трикутники реального світу в Doritos. Користувачі, які пробують цю функцію, отримують код для купівлі закусок, товарів та можливість виграти головний приз у розмірі 250 000 доларів.
Крім того, Doritos об’єдналися з репером Offset із групи Migos, щоб виділити трикутники навколо трансляції MTV Video Music Awards 28 серпня.
Частина кампанії TikTok має окремий фінансовий стимул. Щотижневі випробування додатка, які проходять щосереди до середини вересня, включають винагороду у розмірі 15 000 доларів.
Для першої партії, запущеної 24 серпня, Doritos захопила будинок на 57-й Західній вулиці у Нью-Йорку, величезний магазин у формі піраміди у Мемфісі, штат Теннессі, і частину хмарочоса в Атланті, штат Джорджія. Споживачі, які публікують найсміливіші відео в цих місцях, тегаючи @Doritos та використовуючи хештеги #DoritosTriangleTracker і #Contest на TikTok, можуть претендувати на грошові призи.
Компанія також запускає власний острів трикутників Doritos у грі Fortnite і працювала зі стрімінговою платформою StreamElements над ботом, який дозволяє стрімерам міняти трикутники, які вони бачать в іграх, на чипси. Відвідувачі цього місця можуть взяти участь у міні-іграх, натхнених продуктами Doritos, а також у сайдскролері Doritos Crash Course 2010 року та пошукати великодні яйця.