Doritos створив список вправ для здоров’я суглобів геймерів
24 Січ 2024, 14:22

Doritos створив список вправ для здоров’я суглобів геймерів

Відомий бренд снеків Doritos ініціював революційну рекламну кампанію, присвячену здоров’ю геймерів.

Ця ініціатива, що отримала назву «Gamers Therapy», спрямована на боротьбу з поширеним фізичним перенапруженням, з яким можуть зіткнутися ентузіасти ігор через тривалі періоди ігрового процесу.

Gamers Therapy поєднує задоволення від культових снеків Doritos з акцентом на здоров’я суглобів геймерів. Бренд запровадив винахідливий метод, який інтегрує легкі вправи та ергономічні рекомендації в процес споживання Doritos.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія охоплює диджитал контент, зокрема навчальні відео за участю фізіотерапевтів, які спеціалізуються на травмах, пов’язаних з іграми. Ці відео містять рекомендації щодо розтяжок і простих вправ, які гравці можуть легко інтегрувати у свої ігрові перерви, забезпечуючи мінімальний вплив на загальний ігровий досвід.

Ця рекламна стратегія не лише підкреслює справжню турботу компанії Doritos про своїх споживачів, але й встановлює новий стандарт для маркетингу продуктів, орієнтованих на ігрову спільноту.

Розкажіть друзям про новину