«Продати 100 бобрів», «сходити на концерт Степана Гіги»: добірка вішлістів брендів
01 Лют 2023, 23:27

«Продати 100 бобрів», «сходити на концерт Степана Гіги»: добірка вішлістів брендів

У середу, 1 лютого, під час обшуку у в.о. голови податкової служби Києва Оксани Датій правоохоронці знайшли списки з її заповітними бажаннями.

Першим вийшов в ефір Київстар, показавши два вішлісти свого SMM-ника. «А у ваших сммників що там, перевіряли?» — запитав Київстар в інших компаній. Бренди прийняли естафету та вже діляться в соцмережах власними вішлістами:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину