Для українських компаній створили путівник українськими звичаями
16 Кві 2024, 11:51

Для українських компаній створили путівник українськими звичаями

Український благодійний фонд, що розвиває культуру благодійності в Україні та надає підтримку некомерційним організаціям, Zagoriy Foundation запустив проєкт «Витоки. Путівник українськими звичаями». Перший його випуск присвячений Великодню. 

Проєкт «Витоки. Путівник українськими звичаями» покликаний допомогти компаніям інтегрувати українські традиції у корпоративну культуру. 

Тому що для більшості компаній вже звично відзначати Гелловін, надавати знижки до Чорної пʼятниці тощо. 

А українські свята та традиції залишаються ніби за бортом, на «самостійне вивчення» та домашнє використання. 

Нині як ніколи важливо повертати собі своє, розуміти, хто ти є, дбайливо оберігати свої традиції, тому що вони роблять українців українцями. І не сумніватись у власній ідентичності.

Тому у Zagoriy Foundation вирішили створити цей проєкт: 

  • щоб допомогти інтегрувати українські традиції до корпоративного сектору;
  • щоб ідентичність компаній розвивалась навколо українського єства, і майбутнє будувалось на стійкому фундаменті, коли люди розуміють, хто вони та звідки;
  • щоб компанії могли взяти на себе додаткову просвітницьку функцію, тому що вони формують погляди величезної кількості людей: своїх працівників, їхніх родин, своїх покупців та партнерів. 

«Витоки. Путівник українськими звичаями»  – це документ, який ми готували разом з етнографами, фольклористами та істориками, щоб передавати не свої спогади про свято, а задокументовані та узагальнені свідчення очевидців.

Цей документ складається із 3-х частин: 

  1. есеї етнографів та істориків, які ознайомлять зі звичаями Великодня: що їли та пили, що робили, що вдягали, що співали тощо;
  2. варіанти корпоративних сценаріїв, як інтегрувати Великдень на рівні компанії: від спільного перегляду безкоштовних лекцій до запрошених лекторів із майстер-класом із приготування їжі;
  3. перелік майстрів, бізнесів, медіа з етноєством.

Цільовою аудиторією цього проєкту є власники компаній, CEO, маркетологи, комунікаційники, HR-и, проте він буде корисним абсолютно всім, кому не байдужі традиції. Які у певні дати роблять українців великою спільнотою, у якій смакує паска за великим родинним столом. 

У майбутньому команда планує пропрацювання й інших українських традицій, які б можна було інтегрувати у життя компаній.

Розкажіть друзям про новину