Всі точно знають й напевно користуються такими брендами, як Apple, Nike, Grammarly. Ці бізнеси працюють кожен у своїй сфері, мають різні аудиторії, різні канали комунікації. Але їх, як і всіх інших компаній-гігантів, об’єднує те, що всі вони починали як маленькі стартапи та розвивали свої проєкти крок за кроком, долаючи безліч випробувань. І одне з таких випробувань — бути поміченим і почутим. На щастя, із цим бізнесу допоможе маркетинг. Та що робити, якщо поки бюджет не дозволяє взяти в команду досвідченого маркетолога?
Помітивши такий запит, Український фонд стартапів спільно з агенцією інноваційного маркетингу idealers вирішили запустити спеціалізований курс з маркетингу (який складається з 4х лекцій) для засновників стартапів та їхніх команд.
Вже 21 березня пройде перший воркшоп «MVB для MVP. Чому стартапу потрібен брендинг?», який проведе керівник стартап-юніту idealers — Артур Бошян. За допомогою нього фаундери early-stage стартапів отримають глибше розуміння про те, як створити бренд, збільшити лояльність клієнтів, створити «love mark» і визначити практичні кроки та інструменти, щоб донести цінності свого бізнесу першим клієнтам та партнерам.
На другій лекції учасники програми навчаться застосовувати брендинг, дізнаються все про планування маркетингових активностей та підготовки, матеріалів, інструментів та ресурсів стартапу до комунікації із ринком.
Крім того, у програму включені лекції від CBDO idealers та CEO effa Дар’ї Кічук, яка розповість про ефективні методи та лайфхаки у залученні інвестицій венчурного капіталу для стартапів, етапи запуску та залучення ВК, визначення цільового інвестора та ще багато іншого. А також детально розкриє тему розробки пітчдеків, технологій їх створення та найкращих практик презентацій.
Мова проведення курсу — англійська.
Періодичність виходу лекцій — щочетверга, о 18:00.
Зареєструватися на курс можна за посиланням.