Для стартапів запустили безкоштовний курс з практичного маркетингу
18 Бер 2024, 17:12

Для стартапів запустили безкоштовний курс з практичного маркетингу

Всі точно знають й напевно користуються такими брендами, як Apple, Nike, Grammarly. Ці бізнеси працюють кожен у своїй сфері, мають різні аудиторії, різні канали комунікації. Але їх, як і всіх інших компаній-гігантів, об’єднує те, що всі вони починали як маленькі стартапи та розвивали свої проєкти крок за кроком, долаючи безліч випробувань. І одне з таких випробувань — бути поміченим і почутим. На щастя, із цим бізнесу допоможе маркетинг. Та що робити, якщо поки бюджет не дозволяє взяти в команду досвідченого маркетолога?

Помітивши такий запит, Український фонд стартапів спільно з агенцією інноваційного маркетингу idealers вирішили запустити спеціалізований курс з маркетингу (який складається з 4х лекцій) для засновників стартапів та їхніх команд.

Вже 21 березня пройде перший воркшоп «MVB для MVP. Чому стартапу потрібен брендинг?», який проведе керівник стартап-юніту idealers — Артур Бошян. За допомогою нього фаундери early-stage стартапів отримають глибше розуміння про те, як створити бренд, збільшити лояльність клієнтів, створити «love mark» і визначити практичні кроки та інструменти, щоб донести цінності свого бізнесу першим клієнтам та партнерам.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

На другій лекції учасники програми навчаться застосовувати брендинг, дізнаються все про планування маркетингових активностей та підготовки, матеріалів, інструментів та ресурсів стартапу до комунікації  із ринком.

Крім того, у програму включені лекції від CBDO idealers та CEO effa Дар’ї Кічук, яка розповість про ефективні методи та лайфхаки у залученні інвестицій венчурного капіталу для стартапів, етапи запуску та залучення ВК, визначення цільового інвестора та ще багато іншого. А також детально розкриє тему розробки пітчдеків, технологій їх створення та найкращих практик презентацій.

Мова проведення курсу — англійська.

Періодичність виходу лекцій — щочетверга, о 18:00.

Зареєструватися на курс можна за посиланням.

Розкажіть друзям про новину