Нещодавно Kraft Real Mayo запустив Mayoverse — діджитал простір, який оспівує глибоку любов і пристрасть людей до майонезу.
Створений у співпраці з креативною студією Nexus Studios, Mayoverse обіцяє захоплюючий досвід, натхненний фантазіями справжніх фанатів майонезу, якими вони діляться на Reddit та Twitter. У Mayoverse є чотири унікальні кімнати: Mayo House, Mayocean, Mayobot та Mayo Bash.
Кожна кімната пропонує онлайн-відвідувачам можливість зазирнути у сни один одного і навіть запам’ятати цей момент селфі-листівкою та сувеніром з крамниці.
Концепція Mayoverse вперше привернула увагу громадськості завдяки яскравій зовнішній рекламі бренду в Чикаго та Нью-Йорку. Інтернет-користувачі ділилися своїми найсміливішими бажаннями про соус: від плавання в басейні з майонезом до бажання мати шланг, що стріляє майонезом. Тепер ці мрії втілилися в життя в майонезі Mayoverse.
Підтримуючи світову любов до майонезу, бренд сподівається розширити межі майо-фендому за допомогою унікальних ініціатив, таких як Mayo Rituals, Mayo Readings та нещодавній запуск бальзаму Buffalo Balm. За допомогою Mayoverse Kraft підтримує майонезних фанатів у всьому світі та запрошує їх побалувати себе улюбленим інгредієнтом, як ніколи раніше.
«Як бренд, який відстоює гучну та горду любов до суперечливої приправи, ми можемо спостерігати пристрасну любов наших шанувальників до майонезу, включаючи неймовірні фантазії, які виводять майонезний фрікдом на новий рівень. Тепер ми раді продовжувати надихати наших сміливих майонезних фріків, втілюючи їхні фантазії в життя в унікальній та захоплюючій обстановці», — сказав Франсіс Сабатьє, бренд-менеджер Kraft Real Mayo.