Disinfluencer: в Австралії запустили перший у світі талант-хаб для людей з інвалідністю
03 Вер 2024, 15:03

Disinfluencer: в Австралії запустили перший у світі талант-хаб для людей з інвалідністю

Немає кращого моменту, ніж розпал Паралімпійських ігор, щоб запустити сертифіковане соціальне підприємство, присвячене просуванню інклюзивності. Disinfluencer, перший у світі спеціалізований інклюзивний талант-хаб, розпочав свою діяльність в Австралії за допомогою білборду, присвяченого Місяцю гордості людей з інвалідністю.

Disinfluencer має на меті змінити підхід маркетингу до різноманітності та інклюзії, надаючи першу в світі інклюзивну фондову бібліотеку, а також спеціальний 3-складовий модуль електронного навчання для маркетингових команд, щоб зрозуміти інвалідність, диджитал доступність та надати їм можливість просувати свою доступність на ринку.

Інтригуючий білборд заявляє про себе заголовком «I would buy from him», а також підкреслює таланти у спільноті людей з інвалідністю. Він нагадує аудиторії, що люди з інвалідністю не лише здатні, але й прагнуть бути обличчям брендів та послуг. Можливості для такої роботи обмежені, саме тому було створено Disinfluencer. Disinfluencer пропонує послуги, які з’єднують бізнес з невикористаним резервом талантів, забезпечуючи підвищення кваліфікації та змістовну оплачувану роботу для людей з інвалідністю, які мріють працювати в індустрії.

«Наш білборд — це смілива заява про нашу місію, яка полягає в тому, щоб зробити тему інвалідності мейнстрімом, — заявила Сімона Ейлс, засновниця Disinfluencer. — Бізнес та бренди знають, чому вони повинні бути інклюзивними. Насправді вони хочуть бути інклюзивними, але не знають, як це зробити. Саме тут Disinfluencer може допомогти. З нашою підтримкою бренди можуть по-справжньому взаємодіяти з широкою аудиторією та очолити рух до більш інклюзивного світу».

«Маркетинг — це не просто продаж продуктів, це побудова відносин. А це означає визнання різноманітних потреб і поглядів усіх споживачів, у тому числі людей з інвалідністю. Бренди та маркетинг мають силу переконувати, вони можуть не лише очолити цей рух, залучаючи інклюзивні таланти на знімальному майданчику, в рекламі та на цифрових каналах, а й не лише представляти, а й використовувати силу творчості для створення змін», — додав Ейлс.

Кампанія має на меті достовірно представити 96% людей з інвалідністю, які мають невидимі стани, такі як аутизм, хронічні захворювання або розлади психічного здоров’я, і кинути виклик стереотипам.

Розкажіть друзям про новину