Діпфейк дитини попередив батьків про небезпеку соцмереж
06 Лип 2023, 16:10

Діпфейк дитини попередив батьків про небезпеку соцмереж

Рекламний ролик від креативних агентств Adam&EveBerlin та DDB Germany для німецького телекомунікаційного холдингу Deutsche Telekom супроводжується попередженням про те, що деякі глядачі можуть вважати його образливим.

У постійно мінливому діджитал світі важливо усвідомлювати ризики, пов’язані з тим, що люди діляться великою кількістю інформації про себе та своє життя в соціальних мережах. Як тільки зображення з’являються в мережі, вони стають доступними для використання будь-ким без обмежень.

Щоб підкреслити це, Deutsche Telekom випустив відверту рекламу, у якій зображеннями дитини маніпулюють за допомогою штучного інтелекту, щоб показати її у старшому віці. У ролику «A Message from Ella» показано діпфейк-версію дитини, яка може рухатися і розмовляти, як людина, що шокує її батьків, коли вони бачать свою доньку на екрані в кінотеатрі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Головний бренд-офіцер Улі Кленке прокоментував: «Telekom пропонує найкращу та найбезпечнішу мережу, але крім доступу до цієї мережі, нам також потрібні необхідні знання та інструменти для безпечного та відповідального поводження з даними в Інтернеті. Адже розвиток штучного інтелекту несе в собі як можливості, так і ризики. У деяких випадках ми дозволяємо штучному інтелекту попереджати нас про себе. І таким чином підкреслюємо захоплення і трепет водночас. Ми повинні навчитися правильно поводитися з обома факторами».

Розкажіть друзям про новину