Діпфейк дитини попередив батьків про небезпеку соцмереж
06 Лип 2023, 16:10

Діпфейк дитини попередив батьків про небезпеку соцмереж

Рекламний ролик від креативних агентств Adam&EveBerlin та DDB Germany для німецького телекомунікаційного холдингу Deutsche Telekom супроводжується попередженням про те, що деякі глядачі можуть вважати його образливим.

У постійно мінливому діджитал світі важливо усвідомлювати ризики, пов’язані з тим, що люди діляться великою кількістю інформації про себе та своє життя в соціальних мережах. Як тільки зображення з’являються в мережі, вони стають доступними для використання будь-ким без обмежень.

Щоб підкреслити це, Deutsche Telekom випустив відверту рекламу, у якій зображеннями дитини маніпулюють за допомогою штучного інтелекту, щоб показати її у старшому віці. У ролику «A Message from Ella» показано діпфейк-версію дитини, яка може рухатися і розмовляти, як людина, що шокує її батьків, коли вони бачать свою доньку на екрані в кінотеатрі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Головний бренд-офіцер Улі Кленке прокоментував: «Telekom пропонує найкращу та найбезпечнішу мережу, але крім доступу до цієї мережі, нам також потрібні необхідні знання та інструменти для безпечного та відповідального поводження з даними в Інтернеті. Адже розвиток штучного інтелекту несе в собі як можливості, так і ризики. У деяких випадках ми дозволяємо штучному інтелекту попереджати нас про себе. І таким чином підкреслюємо захоплення і трепет водночас. Ми повинні навчитися правильно поводитися з обома факторами».

Розкажіть друзям про новину