29 Вер 2023, 12:40

Dior представив круїзну кампанію, натхненну Фрідою Кало

Дім моди Dior представив нову кампанію, натхненну мексиканською художницею Фрідою Кало.

Фото представляють круїзну колекцію Dior, яка була вперше презентована у травні в Коледжі Сан-Ільдефонсо у Мехіко, де художниця познайомилася зі своїм чоловіком, Дієго Ріверою.

«Ці образи втілюють силу колективу, стійкість і гордість жінок, мексиканських художниць», — заявив Dior.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Серед образів, представлених на знімках, пишні спідниці з традиційними мексиканськими уїпілями та жакети, прикрашені гіпюровими прикрасами, створеними власноруч місцевими майстрами. Аксесуари, як-от сумка Lady D-Lite, мають ботанічні мотиви, а ювелірні прикраси прикрашають метелики.

Представлені дизайни підкреслюють діалог між майстернями Dior та мексиканськими майстрами, з якими К’юрі працювала над своєю останньою круїзною колекцією.

Бренд має міцні зв’язки з Мексикою, країною, яку неодноразово оспівував сам Крістіан Діор, починаючи з його першої колекції, у якій була представлена сукня під назвою «Мексика».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео