Dior представив круїзну кампанію, натхненну Фрідою Кало
29 Вер 2023, 12:40

Dior представив круїзну кампанію, натхненну Фрідою Кало

Дім моди Dior представив нову кампанію, натхненну мексиканською художницею Фрідою Кало.

Фото представляють круїзну колекцію Dior, яка була вперше презентована у травні в Коледжі Сан-Ільдефонсо у Мехіко, де художниця познайомилася зі своїм чоловіком, Дієго Ріверою.

«Ці образи втілюють силу колективу, стійкість і гордість жінок, мексиканських художниць», — заявив Dior.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серед образів, представлених на знімках, пишні спідниці з традиційними мексиканськими уїпілями та жакети, прикрашені гіпюровими прикрасами, створеними власноруч місцевими майстрами. Аксесуари, як-от сумка Lady D-Lite, мають ботанічні мотиви, а ювелірні прикраси прикрашають метелики.

Представлені дизайни підкреслюють діалог між майстернями Dior та мексиканськими майстрами, з якими К’юрі працювала над своєю останньою круїзною колекцією.

Бренд має міцні зв’язки з Мексикою, країною, яку неодноразово оспівував сам Крістіан Діор, починаючи з його першої колекції, у якій була представлена сукня під назвою «Мексика».

Розкажіть друзям про новину