Dior представив круїзну кампанію, натхненну Фрідою Кало
29 Вер 2023, 12:40

Dior представив круїзну кампанію, натхненну Фрідою Кало

Дім моди Dior представив нову кампанію, натхненну мексиканською художницею Фрідою Кало.

Фото представляють круїзну колекцію Dior, яка була вперше презентована у травні в Коледжі Сан-Ільдефонсо у Мехіко, де художниця познайомилася зі своїм чоловіком, Дієго Ріверою.

«Ці образи втілюють силу колективу, стійкість і гордість жінок, мексиканських художниць», — заявив Dior.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Серед образів, представлених на знімках, пишні спідниці з традиційними мексиканськими уїпілями та жакети, прикрашені гіпюровими прикрасами, створеними власноруч місцевими майстрами. Аксесуари, як-от сумка Lady D-Lite, мають ботанічні мотиви, а ювелірні прикраси прикрашають метелики.

Представлені дизайни підкреслюють діалог між майстернями Dior та мексиканськими майстрами, з якими К’юрі працювала над своєю останньою круїзною колекцією.

Бренд має міцні зв’язки з Мексикою, країною, яку неодноразово оспівував сам Крістіан Діор, починаючи з його першої колекції, у якій була представлена сукня під назвою «Мексика».

Розкажіть друзям про новину