Дім моди Dior представив нову кампанію, натхненну мексиканською художницею Фрідою Кало.
Фото представляють круїзну колекцію Dior, яка була вперше презентована у травні в Коледжі Сан-Ільдефонсо у Мехіко, де художниця познайомилася зі своїм чоловіком, Дієго Ріверою.
«Ці образи втілюють силу колективу, стійкість і гордість жінок, мексиканських художниць», — заявив Dior.
Серед образів, представлених на знімках, пишні спідниці з традиційними мексиканськими уїпілями та жакети, прикрашені гіпюровими прикрасами, створеними власноруч місцевими майстрами. Аксесуари, як-от сумка Lady D-Lite, мають ботанічні мотиви, а ювелірні прикраси прикрашають метелики.
Представлені дизайни підкреслюють діалог між майстернями Dior та мексиканськими майстрами, з якими К’юрі працювала над своєю останньою круїзною колекцією.
Бренд має міцні зв’язки з Мексикою, країною, яку неодноразово оспівував сам Крістіан Діор, починаючи з його першої колекції, у якій була представлена сукня під назвою «Мексика».