«Дійшло?»: Укрпошта креативно розповіла про автоматизовану обробку посилок
25 Лют 2025, 16:13

«Дійшло?»: Укрпошта креативно розповіла про автоматизовану обробку посилок

Укрпошта представила ролик, у якому розповідає про те, як компанія збільшила швидкість доставки за допомогою автоматизованих сортувальних центрів та роботизованих ліній.

Нещодавно поштовий оператор офіційно завершив автоматизацію своїх сортувальних центрів по всій країні. Відтепер 100% посилок обробляються на сучасному обладнанні, яке мінімізує людський фактор та максимально прискорює процес обробки посилок.

Рекламний ролик показує, як посилки мчать по сортувальних лініях із шаленою швидкістю, а українці отримують свої довгоочікувані пакунки на наступний день.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рекламу створили Lumiere Production, а режисером став Максим Марченко.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео