Діджитал під час війни: короткий конспект лекції Оксани Коваль
13 Чер 2022, 15:00

Діджитал під час війни: короткий конспект лекції Оксани Коваль

У п’ятницю в рамках проєкту MMR EDU пройшла лекція «Діджитал під час війни: корпоративний досвід» Оксани Коваль, керівника департаменту комунікацій, PR та GR Kernel. Оксана у піарі вже 15 років, 11-ть з яких — в компанії Kernel. Входить у ТОП-3 рейтингу PR-директорів за версією mmr.ua.

Під час лекції Оксана Коваль розповіла про те:

  • що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення;
  • як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту;
  • як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, у тому числі міжнародних.

Ділимося з вами ключовими думками лекції:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  1. Хороша новина: війна для піарника — це типовий антикриз із класичними етапами та набором інструментів/дій. Погана новина — ми до цього не готувалися. Хоча мали б.
  2. В ідеальному світі слід було б:
    1. Мати розроблений антикризовий план дій на випадок введення військового стану або початку повномасштабної війни;
    2. Мати затверджені теми, меседжи, план комунікацій;
    3. Мати сформований антикризовий штаб для швидкого погодження матеріалів та дій.
  3. Війна — каталізатор розвитку PR-індустрії. Після Другої світової війни було засновано Public Relations Society of America. PR відгравав ключову роль в єднанні нації, у боротьбі з противником, у якості моральної підтримки армії. Багато інструментів, кейсів та практик сучасного піару пішли саме з того часу.
  4. Топ-5 «Що робити»:
    1. Бути конгруентним (цілісним). Те, що транслюємо і робимо, зараз повинно відповідати тому, що транслювали і робили до цього.
    2. Бачити можливості. Концентруємося не на «OMG, як це пережити?!», а на «Яка може бути користь?». Шукаємо нові ринки збуту, нові локації офісів, нові ринки для піару тощо.
    3. «Щоб що». Перевіряти кожну комунікацію на предмет, чи зрозуміло аудиторії, що ви хочете їй сказати.
    4. «Маску спочатку на себе, потім — на дитину». Волонтерство — це чудово, але тоді, коли ви відновили бізнес-процеси, налагодили роботу команд і вирішили усі поточні питання. В ідеалі — робити паралельно (і писати про це також).
    5. Пам’ятати, що ми — найзапекліші хейтери світу. Що б ви не зробили, все одно захейтять. Немає універсального рецепту піару, який смакуватиме всім.
  5. Чим складніші часи, тим більше вага особистостей. Люди не довіряють ЗМІ, політикам і навіть селебам/інфлюенсерам. Більшість прислухаються до умовно близьких і зрозумілих для них людей («такий, як я»).
  6. Розповіді про волонтерські досягнення співробітників — це плюс не тільки в карму компанії, але і потужна мотивація для людини продовжувати цей шлях.
  7. Міжнародним ЗМІ цікаві ті компанії, хто можуть дати факти без емоцій та істерик.

Розкажіть друзям про новину