Протягом усієї своєї кар’єри Деніел Крейг боровся з терористичними організаціями, розкривав заплутані вбивства і навіть стикався з інопланетянами у фільмі «Ковбої проти прибульців».
Проте в його останній роботі для алкогольного бренду Belvedere Vodka нічого цього немає. Натомість можна побачити чоловіка, який дав собі волю і задоволений життям.
Бренд представив новий ролик із Крейгом у головній ролі, режисером якого став Тайка Вайтіті.
Під оригінальний трек Ріти Ори та британського репера Giggs Крейг представив хореографію Джакель Найт.
На фінальному кадрі Вайтіті у режисерському кріслі радить Крейгу бути самим собою — натяк на прагнення бренду до автентичності.
Ця робота є особливо помітною кампанією для Belvedere з низки причин. Окрім зміцнення нових відносин між брендом та Деніелом Крейгом, робота також дебютує на Таймс-Сквер у якості реклами на білборді.
«Ми дуже раді представити Деніела Крейга як нового амбасадора горілки Belvedere в рамках цієї незабутньої кампанії», – сказав генеральний директор і президент Belvedere Франсуа Ксав’є Депланке. «Кампанія відкриває нову еру для Belvedere, в якій самовираження, справжність і стиль оспівуються у всіх формах».
Після презентації на Таймс-сквер кампанія буде продовжена у діджитал та друкованому вигляді.