08 Сер 2024, 16:46

День сервісу: як Ardis Group плекає сервісність у роботі з клієнтами та всередині команди

8 серпня 2024 року Ardis Group відзначає четверту річницю Дня сервісності в компанії!

Підґрунтям для заснування Дня сервісу стало бажання компанії не надавати послуги, а створювати щось більше — сервісність як систему цінностей для побудови глибинних обопільних стосунків між бізнесом і клієнтом, між компанією та співробітником.

У 2016 ріці Ardis Group провела масштабну стратегічну сесію, на якій сформувала майбутній вектор розвитку та нові корпоративні компетенції компанії. 

Ми остаточно вирішили, що Ardis Group — це про сири: розвиток сирної культури в Україні, знайомство українських споживачів з різноманіттям сирних смаків та сирних поєднань. Оптимізувавши асортимент, команда почала глибше занурюватися в потреби клієнтів, щоб удосконалити сервісний підхід та актуалізувати цінність співпраці з Ardis Group.
Наталія Кагадій
директорка департаменту ProCheese

У 2019 році сервісна команда Ardis Group розпочала сервісну трансформацію, зібравши приблизно 20 учасників з різних департаментів, які прагнули змін та були готові до активної роботи. 

Завдяки експертній допомозі ззовні й ентузіазму колег вже у квітні 2020 року Ardis Group сформувала засадничі компоненти сервісності та глобальне сервісне бачення компанії: піклуючись про клієнта, робимо кожен його день простіше. 

Презентація сервісної стратегії відбулася в Києві під час прогулянки на кораблі по Дніпру. Учасники сервісної команди по одному представляли зміст того чи іншого сервісного правила, пояснювали значущість кожної компоненти сервісної візії та який зиск отримає Ardis Group завдяки сервісній трансформації. На заході панувала весела й щира атмосфера, а кожен співробітник отримав порцію адреналіну та сервісного заряду.

Після презентації Ardis Group започаткувала День сервісу в компанії — 8 серпня, яке святкує за будь-яких умов: офлайн, онлайн або в змішаному форматі, щоб раз у раз доносити цінність та значення сервісу до всіх співробітників компанії. 

На початку 2024 року Сервісність офіційно стала четвертою цінністю компанії поруч з Командою, Довірою та Сирною ДНК. 

Водночас сервісна команда Ardis Group розробила навчальний курс «Сервісний онбординг», що складається з коротких відеороликів та воркшопу Young StandUp, аби якомога краще показати новим членам команди сервісне бачення компанії.

HR-директорка Ardis Group Кіра П’ятецька, отримуючи позитивні відгуки від колег у HR-сфері та потенційних кандидатів, зазначає, що сервісна трансформація сприяє репутації HR-бренду на ринку компаній-роботодавців.

Примітка: Ardis Group — українська структурована група компаній, що працює на ринку понад 25 років. Займається імпортом, виробництвом сирів та впроваджує сирні сервіси. Завдяки цій компанії українці відкривають для себе нові сирні смаки і поєднання.

Розкажіть друзям про новину