Delo.ua другий рік поспіль очолює рейтинг найпопулярніших бізнес-ЗМІ України
23 Лют 2023, 16:57

Delo.ua другий рік поспіль очолює рейтинг найпопулярніших бізнес-ЗМІ України

Протягом 2022 року сайт Delo.ua відвідали 72 млн користувачів — це рекордний показник з-поміж всіх українських ЗМІ, що пишуть про бізнес. Про це свідчить рейтинг, складений контент-маркетинговою платформою PRNEWS.IO.

Творці рейтингу зазначають, що в Україні існують сотні платформ, які публікують новини про економіку, аналізують ринки, пишуть про головні події та проблеми бізнесу. Однак, як зазначається в релізі, Delo.ua створює якісну аналітику для малого та середнього бізнесу, тому портал очолив рейтинг найпопулярніших бізнес-ЗМІ України.

Саме до такого висновку дійшла команда контент-маркетингової платформи, яка має власний каталог онлайн-медіа з понад 100 тисячами видань зі всього світу. Для створення рейтингу найпопулярніших бізнес-ЗМІ України додатково використовувалися дані сервісу SimilarWeb. Головним критерієм стала кількість переглядів сторінок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
За минулий рік, не зважаючи на всі труднощі, ми зуміли зберегти професійні кадри – журналістів та новинарів. Це – головна причина успіху. З перших днів війни й по сьогодні ми не збавляємо темпи, навпаки, нарощуємо. Робимо все, щоб писати більше, краще, охоплювати більшу кількість тем. На 2023 рік ставимо перед собою амбітні плани в рази збільшити аудиторію та кількість контенту, задля чого залучаємо нових авторів у свою команду. Тож, без сумніву, ми і надалі залишимося цікавими для аудиторії та відчутними для конкурентів.
Юрій Гусєв
Головний редактор Delo.ua

Зауважимо, що за воєнний 2022 рік Delo.ua не тільки зберегло лідерство в рейтингу найбільш відвідуваних бізнес-ЗМІ України, але й змогло вдвічі наростити показник відвідуваності сайту. Адже, за 2021 рік читачі відвідали розділи сайту Delo.ua 37 мільйонів разів, тоді як за 2022 рік — 72 млн.

Досягнути такого результату нам в першу чергу допомогла синергія процесу створення та дистрибуції контенту. Журналісти та редактори отримують якісну і кількісну аналітику інтересу нашої аудиторії до тем, що дозволяє в повній мірі задовольняти інформаційні очікування української бізнес-спільноти. А команда Digital-напрямку організовує вчасне розповсюдження контенту, забезпечуючи максимальне тематичне охоплення у медійному просторі.
Олександр Клімашевський
Digital-директор бізнес/медіа бюро еkonomika+

Розкажіть друзям про новину