Дейтинг-застосунок повідомив про свою нову опцію безшлюбності на скандальних білбордах Bumble
22 Тра 2024, 12:55

Дейтинг-застосунок повідомив про свою нову опцію безшлюбності на скандальних білбордах Bumble

Безшлюбність — це не вихід, згідно із суперечливою кампанією Bumble, яка була відкликана минулого тижня після скарг людей. Але Feeld, інший дейтинг-застосунок, вважає, що для декого це може бути відповіддю, і відповідно змінює налаштування свого застосунку.

Співпрацюючи з агентством Mojo Supermarket, Feeld цього тижня додав опцію «Безшлюбність» у розділі, де користувач обирає «бажання» для свого профілю. Інші опції включають «Стосунки», «Зв’язок», «Дослідження» і т.д. Користувачі повинні завантажити останню версію застосунку, щоб користуватися нею.

Хоча Feeld є кінк- та квірфрендлі застосунком, очевидно, що в цьому питанні він відштовхується від скандалу з Bumble, це також серйозний крок. Розмова про безшлюбність цього тижня переконала бренд, що людям дійсно потрібна опція «Безшлюбність» у застосунках для знайомств.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Спілкування з іншими людьми і секс можуть бути взаємовиключними, і крапка, — сказала Ніомі Воррен, провідний бренд-дизайнер Feeld. — Ми не віримо в контроль сексуальності чи написання історій наших людей, тому що кожен заслуговує на свободу відкривати себе на власних умовах. Наші спільноти на Feeld створили особливий простір, де всі досвіди вітаються і цінуються. Тож незалежно від того, чи ви зараз чи згодом станете безшлюбним, ми вас зрозуміємо».

У рамках кампанії Feeld знайшов деякі з вуличних оголошень Bumble, які все ще висять, і обклеїв їх новими повідомленнями.

«З першого дня Feeld відзначає унікальну подорож кожного. Для все більшої кількості людей ця подорож може включати в себе безшлюбність, — кажуть Хейлі Лоуренс та КС Шанті, асоційовані креативні директори Mojo Supermarket. — І якщо є якась платформа для знайомств, яка відкриває свої обійми для тих, хто шукає близькості у новий спосіб, то це буде Feeld. Ми сподіваємося, що цей фільтр успішно покаже людям, що все, що вам подобається, або не подобається, ви можете знайти на Feeld».

Минулий тиждень був багатим на події, коли бренди реагували на невдачі інших брендів, наприклад, коли Samsung запропонував уїдливу відповідь на спірну рекламу Apple.

Розкажіть друзям про новину