Decathlon створив протези з перероблених ПЕТ-пляшок для собак з інвалідністю
06 Тра 2024, 15:48

Decathlon створив протези з перероблених ПЕТ-пляшок для собак з інвалідністю

У Бразилії бренд спортивних товарів Decathlon у співпраці з рекламним агентством Publicis Brasil запустив надихаючу кампанію під назвою «PEThletes», покликану розширити можливості домашніх улюбленців з інвалідністю та проблемами пересування.

Використовуючи вроджений атлетизм собак, Decathlon прагне сприяти добробуту та інклюзії, розширюючи мету свого бренду — зробити спорт доступним для всіх.

Собаки — природжені спортсмени, вони супроводжують людей під час прогулянок, пробіжок і навіть серфінгу. Однак домашні улюбленці з інвалідністю часто стикаються з бар’єрами на шляху до занять спортом, що може вплинути як на їхнє фізичне здоров’я, так і на мотивацію їхніх власників до занять спортом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Усвідомлюючи це, Decathlon створив спортивні протези, виготовлені з перероблених ПЕТ-пляшок, зібраних у парках. Ця ініціатива відновлює рухливість собак, які втратили рух у задніх лапах, дозволяючи їм — і їхнім власникам — знову займатися спортом.

В основі кампанії лежить прагнення до сталого розвитку та залучення громади. Пластикові пляшки, зібрані в парку, були перероблені на філамент і надруковані на 3D-принтері у вигляді протезів. Такий циклічний підхід не лише приносить користь домашнім улюбленцям, а й сприяє збереженню довкілля.

З кожною собакою, яка повертається до спорту, повертається і людина, що зміцнює зв’язок між твариною та господарем через спільну діяльність. Крім того, Decathlon планує зробити протези доступними на своїй платформі електронної комерції, що забезпечить доступність для кожного домашнього улюбленця.

Зрештою, «PEThletes» є прикладом віри Decathlon у те, що спорт для всіх, включно з улюбленими чотирилапими супутниками. Надаючи можливість домашнім улюбленцям з інвалідністю вести активний спосіб життя, Decathlon продовжує відстоювати ідею інклюзії та добробуту в суспільстві.

Розкажіть друзям про новину