У той час, коли мода стає все більш диджиталізованою, з трансляціями подіумних показів онлайн і миттєвими покупками через соціальні мережі, данський модний бренд Samsøe Samsøe застосовує протилежний підхід з оригінальною активацією.
Під час Тижня моди в Парижі він запросив учасників відключитися і насолодитися теперішнім моментом… і отримати за це винагороду.
Ця унікальна ініціатива під назвою «Pay with Screen Time» трансформує скорочення екранного часу в знижку на покупки. Принцип простий: чим більше часу людина проводить поза смартфоном, тим менше платить в магазині.
Клієнти можуть надіслати звіт про використання екрану (який доступний у налаштуваннях телефону), щоб отримати знижку, пропорційну зменшенню їхньої диджитал-активності. Знижка може сягати 30%, що є відчутним стимулом для тих, хто грає в диджитал-детокс.
Ініціатива «Pay with Screen Time» буде доступна протягом усього Тижня моди в бутиках Samsøe Samsøe у Парижі.
