30 Тра 2024, 11:30

Дані про активність бігунів перетворили на персоналізовані логотипи

У новій кампанії бренду спортивного одягу Craft Sportswear «Social Run» ділитися своїми даними у мобільному застосунку для відстеження спортивної активності Strava набуло абсолютно нового значення.

Щоб допомогти просувати доступні соціальні забіги Craft Sportswear, які вони проводять по всьому світу, об’єднати бігові спільноти та випробувати нові продукти, створили динамічний логотип, який постійно змінюється на основі даних бігунів зі Strava.

Вони розробили спеціальний API (прикладний програмний інтерфейс), який перетворює середній темп бігуна на кілометр і загальну дистанцію в унікальні версії логотипу Craft Sportswear.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кожен індивідуальний логотип створюється шляхом малювання графіка всередині літери «U», де горизонтальна вісь представляє відстань (з додаванням двох пікселів на кілометр), а вертикальна вісь — середній темп на кілометр.

Цей нестандартний логотип пропонує бігунам новий спосіб візуалізувати та ділитися своєю активністю, а API можуть використовувати всі організатори та учасники соціальних забігів через обліковий запис Craft у Strava.

API обробляє регулярні пости Strava, перетворюючи фотографії в чорно-білі та вбудовуючи персоналізований логотип Craft Sportswear «Social Run», модернізуючи бренд та покращуючи досвід спільноти.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео