Цирк на колесах: українська мережа супермаркетів розмалювала свої вантажівки
08 Бер 2024, 13:11

Цирк на колесах: українська мережа супермаркетів розмалювала свої вантажівки

Українська мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує перетворювати на мистецтво усе, до чого торкається: торговельні зали всередині супермаркетів, фасади та навіть товари на полицях. Настав час вантажівок. 

Для того щоб продовжувати милувати око своїх гостей, мережа зробила яскраві декорації для вантажних автомобілів. Нове брендування перетворило їхнє оформлення на справжнісінький цирк на колесах, де головними артистами є продукти, бренди та сервіси «Сільпо». 

Під світло софітів потрапив багет-еквілібрист, який прогулюється натягнутим канатом без страхування, веселі жонглери — грушки та томати, а також зачарована мелодією заклинача гіпнотична піца. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Декорації на арені цирку змінюються залежно від продукту. Тут екстремальне броколі-смаковершник мчить на скутері доставляти смачненьке гостям, а блючиз виконує акробатичний номер. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео