Минулоріч «філософи» зайняли 37 місце в рейтингу Eventex 500, тим самим увійшовши до 50 найкращих івент-агенцій світу.
Цього року українська компанія здобула відразу три нагороди — дві бронзові та одне золото.
Разом з іншими представниками індустрії ми розуміємо, наскільки важливо представляти нашу країну на гідному рівні. Особливо зараз. Ми раді, що вдалося долучитися до списку лідерів з усього світу, незважаючи на війну та труднощі. Віримо, що незабаром повернемося до рідного Харкова — будувати і відбудовувати
Євген Шапошніков
співзасновник FILOSOFIA
Золото та бронзу отримав кейс Road Show для SoftServe – ІТ-компанії з українськими коренями та офісами у 12 країнах світу. Також бронзою нагородили проєкт для європейського клієнта JTI — Healthy Weeks.
X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід
Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.
Подати заявку на конкурс