Cпівробітники Tiffany & Co. знялися у кампанії до Дня матері
16 Кві 2025, 12:38

Cпівробітники Tiffany & Co. знялися у кампанії до Дня матері

До Дня матері ювелірний бренд Tiffany & Co. запустив нову кампанію під назвою «Strong Like Mom», щоб віддати належне силі, любові та відданості матерів.

У центрі кампанії — короткометражний фільм, у якому знялися справжні працівниці компанії разом зі своїми дітьми. Відео зворушує своєю щирістю: діти віком від 5 до 15 років відповідають на просте, але важливе запитання: «Що робить твою маму сильною?».

Матері у відео одягнені в прикраси з колекції HardWear by Tiffany, відомої своїми сміливими, скульптурними формами. Як зазначив керівник компанії, кампанія натхненна ідеєю, що любов — це сила, яка здатна змінювати світ, і саме ця сила допомагає жінкам бути підтримкою для своїх сімей, професій і спільнот.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Фільм став продовженням весняної кампанії HardWear, запущеної 2 квітня, у якій також брали участь відомі амбасадори бренду — Майкі Медісон, Грета Лі та Анна Веянт.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео