Cosmopolitan оголосив про запуск своєї служби бронювання подорожей CosmoTrips — свого останнього і найамбіційнішого руху в цьому секторі.
Пропозиція, розроблена та створена у співпраці з компанією DH Enterprise & Associates, що займається технологіями для подорожей, обслуговує аудиторію Cosmopolitan завдяки миттєвому бронюванню та кураторському відпочинку в містах по всій території США.
На момент запуску сервіс пропонує набір дво- та триденних маршрутів у Нью-Йорку, Остіні, Чарльстоні та Західному Голлівуді, сказала Ненсі Бергер, старший віце-президент та груповий видавець молодіжної та оздоровчої групи Hearst. Найближчими місяцями його буде розширено і буде додано Новий Орлеан, Маямі та Лас-Вегас.
«Наш слоган — “Подорожуйте як редактор”, і ми хочемо, щоб наші читачі відчували себе особливими, коли вони це роблять», — сказала Ненсі Бергер. «Все це стало можливим, тому що ми знаємо, що хвилює наших читачів і тому, що вони довіряють нашим рекомендаціям».
Після більш ніж року бездіяльності індустрія туризму повернулася на рекламний ринок, і видавці доклали зусиль, щоб заробити на своїх відкладених витратах.

За словами Бергер, хоча Cosmopolitan історично служив інформаційним центром для висвітлення стосунків, сексу, моди та краси, за останні два роки видавець збільшував кількість повідомлень про подорожі. За даними видавця, у кожному друкованому випуску на той час була хоча б одна велика історія про туризм, а на веб-сайті Cosmopolitan з початку року трафік на туристичний контент збільшився на 98%.
Нова послуга приноситиме Cosmopolitan читацький дохід, оскільки стягуватиметься комісія з кожної поїздки, заброньованої за допомогою CosmoTrips.
Підвищена увага до подорожей також відкрила нові рекламні партнерські відносини з туристичними агенціями, готелями та іншими представниками індустрії туризму. Спонсорами запуску CosmoTrips є мережа універмагів Bloomingdale’s та фінтех-компанія, яка надає фінансові послуги в інтернеті, Klarna.
Після майже двох років ковідних обмежень молодь також дуже зацікавлена у подорожах та вивченні нових місць. У березневому опитуванні, проведеному сервісом прокату автомобілів Avail, 71% респондентів як покоління Z, так і мілліалів заявили, що планують подорожувати в 2022 році більше, ніж до пандемії або так само.
«Молоді люди вважають за краще використовувати свої гроші для подорожей», — сказав представник туристичної фірми PTG Consulting. «Покоління Z прагне отримати новий досвід та збагатитися, обмінюючись можливостями з іншими культурами. Вони прагнуть відкрити для себе, бо мають доступ до всього».
У все більш переповненому ринку туристичних послуг Cosmopolitan сподівається виділитися, пропонуючи своїм юним читачам ретельно підібрані враження — з привілеями, що виражають його бренд.
Наприклад, кожна подорож починається з коктейлю Cosmopolitan і має принаймні один ексклюзивний привілей. Наприклад, безкоштовне заняття йогою в Чарльстоні. А якщо читач забронює поїздку щонайменше за два тижні, він отримає подарункову сумку з косметикою та іншими товарами.