Corona відзначила перехід на літній час «лаймовими» заходами сонця
31 Бер 2025, 12:42

Corona відзначила перехід на літній час «лаймовими» заходами сонця

Пивний бренд Corona відзначив початок переходу на літній час новою зовнішньою рекламою, яка віддає данину шматочку лайму, що подається до напою.

Кампанія, розроблена власним креативним агентством материнської компанії ABInBev, DraftLine Europe, стартувала 30 березня разом із переведенням стрілок годинника і приходом довших днів.

Намагаючись посилити асоціацію з природою та світлими днями, бренд демонструватиме на білбордах різноманітні заходи сонця у формі лайму, які ніби вириваються з пляшки Corona.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Робота буде розміщена на ключових відкритих майданчиках Лондона, а також у пресі та диджитал-форматах.

Кампанія буде ще більше посилена завдяки редакційному партнерству з Secret Media про те, як надихнути людей максимально використати додаткову годину сонячного світла у великих містах Великої Британії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео