Coca-Cola та Jack Daniel’s об’єдналися та створили напій
14 Чер 2022, 16:38

Coca-Cola та Jack Daniel’s об’єдналися та створили напій

Coca-Cola співпрацює з Brown-Forman для створення нового баночного коктейлю, що поєднує Coca-Cola та віскі Jack Daniel’s Tennessee.

Напій буде доступний без вмісту цукру та з’явиться на прилавках у Мексиці наприкінці цього року, а потім пошириться у всьому світі.

Комбінація об’єднує «два найвідоміші товарні знаки у світі», йдеться в прес-релізі компаній. На банках буде вказано, що напій призначений для споживачів, які досягли повноліття. Зазвичай у ньому міститься 5% алкоголю за обсягом, але це залежить від країни.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Brown-Forman вибрав Мексику як відправну точку через популярність обох напоїв. Проте напій з’явиться на американських ринках 2023 року.

Це вже не перша ініціатива Coca-Cola з виробництва алкогольних напоїв. Але для багато кого мікс з Jack Daniel’s був довгоочікуваним.

Coca-Cola розширює асортименти алкогольних напоїв у міру зростання тенденції. Jack and Coke приєднуються до Topo Chico Hard Seltzer та Simply Spiked Lemonade, створених у співпраці з MolsonCoors. Наприкінці цього року компанія також планує запустити Fresca Mixed — коктейль на основі спирту, створений спільно з пивоварнею Corona Constellation Brands.

Продажі коктейлів у банках різко зросли, оскільки споживачі шукають зручність та нові смаки, крім вина та пива. За даними IWSR Drinks Analysis, минулого року категорія напоїв зросла на 53% і, за прогнозами, зросте ще на 29% протягом наступних трьох років.

Більш пікантні смаки та напої відомих торгових марок також можуть допомогти компаніям зробити прорив у цьому секторі. Brown-Forman повідомила у нещодавньому звіті, що Jack Daniels переживає «відродження» продажів, і компанія планує ще більше збільшити обсяг.

Розкажіть друзям про новину