Coca-Cola і Disneyland Paris вперше об’єдналися у 1992 році, в епоху, коли гранж та мінімалізм домінували на подіумах та в модних журналах. Тепер в рамках об’єднання бренди створили колекцію одягу, натхненну мотивами 90-х, Classic Paris спільно з модною діджитал медіа-платформою Highsnobiety.
Логотипи Coca-Cola та Disneyland Paris зображені на футболках, бейсболках та худі у мінімалістичному стилі. Колекція доступна у трьох кольорах – червоному, яєчному-білому та сірому, як данина поваги до естетики брендів.
Coca-Cola завжди була іконою в індустрії моди. Хоча два бренди раніше співпрацювали у створенні таких колекцій, як товари для дому, дизайн пляшок та аксесуари, це буде їхній перший спільний досвід у створенні одягу.
Highsnobiety курувала колекцію в рамках серії Not In Paris, що проводиться двічі на рік, яка є набором діджитал виставок, експериментальних програм і комерційних пропозицій, що проводяться під час Тижня чоловічої моди в Парижі весна-літо 2023.
Асортимент буде доступний у концептуальному магазині Coca-Cola у лондонському районі Ковент-Гарден та у магазині модного одягу Disney у паризькому Діснейленді. Він також буде доступний на веб-сайті Highsnobiety, де кожна покупка супроводжуватиметься безкоштовною денною перепусткою до паризького Діснейленду на обмежений час.