Coca-Cola та Disneyland Paris створили спільну колекцію одягу
19 Лип 2022, 13:17

Coca-Cola та Disneyland Paris створили спільну колекцію одягу

Coca-Cola і Disneyland Paris вперше об’єдналися у 1992 році, в епоху, коли гранж та мінімалізм домінували на подіумах та в модних журналах. Тепер в рамках об’єднання бренди створили колекцію одягу, натхненну мотивами 90-х, Classic Paris спільно з модною діджитал медіа-платформою Highsnobiety.

Логотипи Coca-Cola та Disneyland Paris зображені на футболках, бейсболках та худі у мінімалістичному стилі. Колекція доступна у трьох кольорах – червоному, яєчному-білому та сірому, як данина поваги до естетики брендів.

Coca-Cola завжди була іконою в індустрії моди. Хоча два бренди раніше співпрацювали у створенні таких колекцій, як товари для дому, дизайн пляшок та аксесуари, це буде їхній перший спільний досвід у створенні одягу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Highsnobiety курувала колекцію в рамках серії Not In Paris, що проводиться двічі на рік, яка є набором діджитал виставок, експериментальних програм і комерційних пропозицій, що проводяться під час Тижня чоловічої моди в Парижі весна-літо 2023.

Асортимент буде доступний у концептуальному магазині Coca-Cola у лондонському районі Ковент-Гарден та у магазині модного одягу Disney у паризькому Діснейленді. Він також буде доступний на веб-сайті Highsnobiety, де кожна покупка супроводжуватиметься безкоштовною денною перепусткою до паризького Діснейленду на обмежений час.

Розкажіть друзям про новину